پنج سارق که شبانه به خانه‌های ویلایی تهران دستبرد می‌زدند، نمی‌دانستند آخرین خانه‌ای که از آن سرقت می‌کنند متعلق به یک قاضی دادگستری است.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۷
دستگیری دزدان خانه قاضی دادگستری

به گزارش جام‌جم ، چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از دستبرد دزدان به خانه‌اش خبر داد. با تحقیق از مالباخته معلوم شد او و خانواده‌اش زمانی که از مهمانی به خانه بازگشته‌اند، متوجه سرقت پول، طلا و لپ‌تاپ از خانه‌شان شده‌اند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ویژه سرقت، با دستور بازپرس عموزاد تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد. در ادامه تحقیقات، افراد دیگری هم با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌هایی را درباره دستبرد به خانه‌شان مطرح کردند.

در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد دزدان در آخرین سرقت سریالی خود به خانه یک قاضی دستبرد زده و ده میلیون تومان از آنجا سرقت کرده‌اند.

در ادامه مردی که قصد ورود به خانه‌ای در جنوب تهران را داشت، توسط اهالی دستگیر شد. این در حالی بود که تحقیقات اولیه در محل دستگیری متهم نشان می‌داد، همدستان وی که دو نفر بودند با سوار شدن به یک خودروی سمند متواری شده‌اند.

متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: من و چهار نفر دیگر که همگی سابقه‌دار هستیم باندی را تشکیل داده و شبانه با تردد در محله‌های تهران خانه‌های ویلایی را زیرنظر می‌گرفتیم و با اطمینان از این‌که ساکنان آن حضور ندارند، شبانه به آنجا دستبرد می‌زدیم.

با اعتراف متهم، چهار همدست دیگر وی هم شناسایی و دستگیر شدند. آنها با انتقال به پلیس آگاهی به سرقت از خانه‌های مردم و فروش اموال سرقتی اعتراف کردند. در حالی که سرکرده باند مدعی بود پول به‌دست آمده از اموال دزدی را یکی از دوستانش از وی به سرقت برده و او پولی ندارد که به مالباختگان بدهد، ماموران چند روز پیش به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد وی دروغ گفته و با پول‌های سرقتی خودروی اسپورتیج گرانقیمتی خریده و سند آن را به نام پدرش کرده است.

با افشای این موضوع، خودروی 160 میلیونی توقیف شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها