رئیس جمهور با اشاره به نیاز مبرم یزد به آب گفت: مقدمات انتقال آب از خلیج فارس در حال انجام است.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۲
روحانی: مقدمات انتقال آب از خلیج فارس در حال انجام است

به گزارش مهر، حجت الاسلام حسن روحانی در نشست توسعه سرمایه‌گذاری استان یزد در جمع صنعتگران و کار آفرینان اظهار داشت: دولت یازدهم پیش از شروع به کار خود قول‌هایی به بدنه صنعتی و کارافرینی کشور داد که برای تحقق آن نیز از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی ادامه داد: تاکید ما در دولت بر این است که مردم در عرصه اقتصادی پای کار بیایند و خود وارد فعالیت‌های اقتصادی شوند چراکه بر این عقیده‌ایم موفقیت در بنگاه‌های غیر دولتی بیشتر از بنگاه‌های دولتی بوده است.

رئیس جمهور با تاکید بر ایجاد روابط درست و تعاملات با دنیا و سایر کشورها افزود: کشور ما نیز باید مانند سایرین از تجربه و علم کشورهای دیگر استفاده کند و آن را در عرصه‌های صنعتی و تولید کشور به کار بگیرد تا بتواند آنگونه که در شان مردم و ملت ایران است رفاه، رشد و توسعه را به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه به مردم قول داده بودیم تا رونق اقتصادی را به کشور بیاوریم اظهار داشت: در دوره‌ای از دولت ایران درآمدهای دلاری نفتی ما با رشد ۳.۵ برابری روبرو شد در حالیکه رشد اقتصادی ما تنها ۱.۵ برابر بود و این نشان داد که از درآمدهای دولت به درستی استفاده نشده است.

روحانی تصریح کرد: اینکه افتخار کنیم ۱۲ هزار شغل ایجاد شده چیزی نیست و ما باید با بکارگیری توانایی خود و برقراری ارتباط با دنیا با پشتیبانی مردم برای آینده کشور تلاش کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم مدیرانی را برای فعالیت در بنگاه‌های غیر دولتی آماده کنیم و مردم نیز برای اشتغال جوانان و آیندگان خود تلاش کنند و غیرت به خرج بدهند قطعا موفق خواهیم بود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سرمایه دولت اعتماد مردم است گفت: مشکل ما تحریم‌هایی بود که بر ما تحمیل شده بود اما باید بتوانیم با صادرات و واردات با رقبای خود رقابت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها