در 2 سال گذشته، تهیه و تولید فیلم در این کشور افزایش چشمگیری یافته است

شکوفایی سینمای آلمان با یارانه‌های دولتی

مسائل پناهجویان و نوع برخورد مردم با آن ها در آلمان، باعث توجه دوباره اهالی کشور به فیلم کمدی «ببین کی برگشته» و موفقیت دوباره آن در جدول گیشه نمایش سینماها شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۲
رونق سینمای آلمان با کمدی ضد فاشیستی

به گزارش جام جم آنلاین، این کمدی با حال و هوای ضد فاشیستی خود به یاد مردم آلمان می آورد که نگاه تند و خصمانه ای نسبت به مهاجران و خارجی ها نداشته باشند. «ببین کی برگشته» توانسته نزدیک دو و نیم میلیون تماشاچی را در این کشور اروپایی جذب خود کند، که رقم بالایی برای یک محصول داخلی است.

فروش کلی فیلم به 22 میلیون دلار رسیده و می رود که لقب یکی از پرفروش ترین محصولات بومی سال 2016 سینماهای آلمان را بگیرد. در داستان فیلم، آدولف هیتلر دیکتاتور آلمانی در شهر برلین امروزی از خواب بیدار می شود و تبلیغات فاشیستی خود را ادامه می دهد. اولیور ماسوچی نقش هیتلر را در فیلم بازی کرده است. دیوید ونندت کارگردان فیلم می گوید هدفش از ساخت آن، دادن هشدار نسبت به رشد دیدگاه های تبعیض نژادی در آلمان معاصر است.

«ببین کی برگشته» براساس داستان کتاب پرخواننده ای ساخته شده، که به بیش از چهل زبان دنیا ترجمه شده است. تهیه کنندگان فیلم قصد دارند با بهره گرفتن از این موفقیت، کمدی خود را در کشورهای مختلف جهان اکران عمومی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها