۲۲ دستاورد فناورانه کشور امروز با حضور وزیر علوم در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۸
۲۲ دستاورد فناورانه کشور رونمایی شد

۲۲دستاورد پژوهش و فناوری در حوزه‌های پتروشیمی، صنایع الکترونیک، صنایع غذایی و فناوری اطلاعات امروز دوشنبه در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری رونمایی شد.

در این نمایشگاه از طرح ساخت انواع پچ های ضددرد از پژوهشگاه ملی پلیمر و پتروشیمی، گچ‌های پلیمری از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، سیستم جنایی تشخیص اثر انگشت با قابلیت شناسایی قسمتی از اثر انگشت از دانشگاه صنعتی اراک و طرح قابلیت تطبیق بر روی کارت هوشمند بیولوژیک بهره‌برداری شده در کارت‌های هوشمند ملی کشور از دانشگاه صنعتی اراک رونمایی شد.

همچنین طرح های پاسپورت‌خوان هوشمند ساخت ایران از مرکز رشد سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، درایو هوشمند LED از پارک علم و فناوری البرز، محصول پروبیوتیک میگو از سازمان تات، تکنولوژی ۶WAVA با فرکانس‌های شش‌گانه مداریاب از پارک علم و فناوری مازندران، پرتال آموزشی هوشمند و تعاملی از پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، پهپاد سلیمان از پارک علم و فناوری لرستان رونمایی شد.

در شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری، ربات کوبراتور از پارک علم و فناوری لرستان، سقف مرکب خرپایی با فولاد کم و تونیک گیاهی چوب و چرم و آشکارساز هوشمند ایکس از پارک علم و فناوری قزوین، پیستون یدک‌کش دریایی از پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، سامانه درگاه عرضه و تقاضای فناوری از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و چشمی شعله از پارک علم و فناوری فارس رونمایی شد.

به گزارش مهر، همچنین از دو محصول قلم گندزدایی و سامانه گندزدایی رستورانی مربوط به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز در این نمایشگاه رونمایی شد.

منبع تغذیه بدون وقفه صنعتی با قابلیت موازی‌سازی و تقسیم بار مساوی از یک شرکت دانش‌بنیان، باریم سولفات نانو و میکروپیپ الکتروفورز ترمال لنزمیکروسکوپی از پژوهشگاه شیمی رونمایی شدند.

رونمایی از چند کتاب ترجمه شده توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز از دیگر برنامه های امروز نمایشگاه هفته پژوهش بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها