راز مرد جنایتکار که همسر سابقش را با قرص برنج به قتل رسانده بود، پس از 10 ماه فاش شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۲۲
سکوت 10 ماهه مرد همسرکش شکست

به گزارش جام‌ جم ، هفتم بهمن سال گذشته مردی با سامانه 115 اورژانس شهر زنجان تماس گرفت وگفت وضع جسمانی همسرش وخیم است. دقایقی بعد با حضور امدادگران در خانه این مرد، مشخص شد زن جوان فوت کرده اما این مرد اصرار داشت اورا به بیمارستان منتقل کنند.

با اصرار‌های این مرد،امدادگران پیکر زن جوان را به یکی از بیمارستان‌ها منتقل و مسئولان بیمارستان هم فوت زن جوان را تائید کردند.

همزمان با مرگ مشکوک این زن موضوع به پلیس 110 گزارش شد. ماموران با حضور در بیمارستان به تحقیق از مرد 26 ساله پرداختند که وی گفت زن فوت شده همسر سابقش بوده و روز حادثه برای گفت‌وگو با وی به خانه‌اش آمده که حالش بد شده و نتوانسته او ر ا نجات دهد.

پرونده‌ای در این باره تشکیل و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ زن جوان آغاز شد. با توجه به این که مدارکی در باره نقش شوهر سابق زن جوان در مرگ او پیدا نشد، او آزاد شد. این در حالی بود که با گذشت پنج ماه از مرگ این زن، کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند مرگ او طبیعی نبوده بلکه براثر مصرف قرص برنج و مسمومیت ناشی از آن فوت کرده است. همین سرنخ کافی بود پلیس جنایی به شوهر سابق او ظنین شود. در این مرحله مرد جوان به‌عنوان تنها مظنون پرونده 29 تیر امسال با دستور قضایی بازداشت و با انتقال به پلیس آگاهی استان زنجان بازجویی شد. وی با اظهارات ضد و نقیض مدعی شد نمی‌داند همسر سابقش به چه علت فوت کرده است. اما باتوجه به دلایل موجود در پرونده مبنی براین که او همسر سابقش را کشته است، متهم با دستور قضایی بازپرس پرونده روانه زندان شد. تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده ادامه داشت تا این که پنج ماه پس از زندانی شدن متهم، او نهم آذر از زندان به پلیس آگاهی منتقل شد و همچنان اظهار بی گناهی می‌کرد تا این که دو روز پیش به قتل همسر سابقش اعتراف کرد.

اعتراف به قتل زن سابق

متهم به قتل در اظهاراتش گفت: من و مقتول یک سال پیش به‌دلیل اختلافاتی، از هم جدا شدیم. اما من پشیمان شدم و از او خواستم به خانه برگردد اما موافقت نمی‌کرد. روز حادثه او را به خانه‌ام دعوت کردم تا شاید به ازدواج دوباره راضی شود.

وی اضافه کرد: آن روز حالش بدشد و او را به بیمارستان رساندم. بعد از چند ساعت که حالش بهتر شد، برگه رضایت‌نامه بیمارستان را امضا کرد و با من به خانه آمد. همان موقع تصمیم به قتل او گرفتم. قرص برنج در خانه داشتم، آن را داخل آبمیوه ریختم و به او خوراندم. نیمی ازآن را که نوشید براثر مسمومیت جان سپرد. عذاب وجدان یک لحظه رهایم نمی‌‌کرد به همین دلیل به اورژانس زنگ زدم تا او را نجات دهم اما بی‌فایده بود.

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل، برای او در حالی قرار قانونی صادر شد که او درباره انگیزه‌اش اظهارات ضد و نقیضی را مطرح می‌کند. تحقیقات در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها