رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان بسیج:

تخطئه بسیج و اتهام تندروی پروژه خطرناک نفوذ دشمن را تکمیل می کند

رهبر انقلاب تصریح کردند: نفوذ خیلی مساله مهمی است ، اما اینکه بگویند افرادی می خواهند از "نفوذ" استفاده جناحی بکنند از اهمیت بحث "نفوذ" دشمن کم نمیکند، از اصل واقعیت نفوذ غفلت نشود، دشمن دارد طراحی می کند.
کد خبر: ۸۵۹۴۵۹
متهم کردن بسیج به تندروی و افراط تکمیل پروژه‌ی نفوذ دشمن است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رهبر معظم انقلاب در جمع هزاران نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور تصریح کردند: نفوذ خیلی مساله مهمی است؛ می گویند از نفوذ استفاده جناحی کردند، خوب نکنند؛ اسم را بدون محتوای لازم مطرح نکنند و جناحها همدیگر را متهم نکنند اما اینکه بگویند افرادی میخواهنداز "نفوذ" استفاده جناحی بکنند از اهمیت بحث "نفوذ" دشمن کم نمی کند ، از اصل واقعیت نفوذ غفلت نشود ، دشمن دارد طراحی می کند.

ایشان تصریح کردند: نفوذ جریانی از نفوذ فردی خطرناکتر است ، نفوذ جریانی یعنی شبکه سازی در داخل ملت به وسیله پول و جاذبه های جنسی با هدف تغیر باورها، آرمانها، نگاهها و سبک زندگی، آماج نفوذ جریانی، نخبگان ، افراد موثر، تصمیم سازان و تصمیم گیران هستند، نفوذ خطر بزرگی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: انتفاضه‌ی مردم فلسطین در کرانه‌ی باختری آغاز شده است و مردم دارند می‌جنگند، فلسطین قریب به 60 سال از اشغالش می‌گذرد و این مردم چند نسل عوض شده‌اند اما آرمان فلسطین باقیست ، دشمن می‌خواهد این آرمان را از بین ببرد ، ما از حرکت مردم فلسطین هر طور که بتوانیم دفاع می‌کنیم.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: بسیج یک گنج بی‌انتهاست؛ چون ملت بی‌انتهاست ، عطر بسیج را باید استشمام کرد ، کسانیکه بسیج را به تندروی و افراط متهم می‌کنند، پروژه‌ی نفوذ دشمن را تکمیل می‌کنند، بسیج جزء خاکریزهای مستحکم است که نباید آن را سست کرد؛ من توصیه و نصیحت می‌کنم.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها