به خاطر غرورش جنایتی تلخ را رقم زد. جنایتی که او را پای چوبه دار می‌برد. در بازسازی صحنه قتل از کار خود ابراز پشیمانی کرد اما خیلی دیر شده بود و تنها امید او برای زنده ماندن رضایت اولیای‌دم است.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۲
جنایت برای خودنمایی

رسیدگی به این پرونده از اواخر شهریور امسال و همزمان با گزارش مرگ مشکوک مردی در یکی از بیمارستان‌های مشهد در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت. ماموران پس از حضور در بیمارستان متوجه شدند مقتول سه روز قبل در حالی که با ضربه چاقو مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشده بود.

تیم جنایی سپس راهی محل درگیری در خیابان امیرالمومنین مشهد شده و به تحقیقات از محل پرداخت. تجسس‌ها نشان داد مقتول از چندی قبل با همسرش دچار اختلاف شده بود. همسر این مرد نیز خانه را ترک کرده و نزد خواهرش آمده بود. شب حادثه مقتول برای آشتی، به مقابل خانه باجناقش آمده و با اصرار سعی داشت همسرش را راضی به بازگشت به خانه کند که با مخالفت همسرش روبه‌رو شد.

در این میان یکی از جوانان محل وارد بحث آنها شده که با واکنش تند مقتول روبه‌رو می‌شود. پسر جوان به نام سامان، در ادامه وارد یک مغازه سبزی‌فروشی در آن کوچه شده و با برداشتن کاردی سراغ مرد جوان می‌آید و بدون هیچ حرفی ضربه‌ای به مقتول وارد می‌کند.

در ادامه متهم که توسط کلانتری بازداشت شده بود، مورد بازجویی قرار گرفت که با قبول اتهامش گفت: من به خاطر غرور و خودنمایی مرتکب این قتل شدم و حالا از کار خود پشیمانم. با تکمیل تحقیقات جسد به پزشکی قانونی منتقل و متهم راهی زندان شد.

هفته گذشته سامان به محل قتل منتقل شد تا صحنه جنایت را در برابر قاضی سیدجوادمیثمی، بازپرس ویژه قتل مشهد و کارآگاهان بازسازی کند. او در تشریح ماجرا گفت: وقتی متوجه درگیری زن و مرد در محله‌مان شدم به سمتشان رفتم. آنها را نمی‌شناختم. برای خودنمایی به مرد جوان اعتراض کردم که او از من خواست دخالت نکنم. حس کردم او با این رفتار غرورم را له کرده و دیگر در محله آبرویی ندارم. به همین خاطر به مغازه سبزی‌فروشی محل رفته و چاقویی برداشتم. به سمت مقتول رفته و ضربه‌ای به او زدم. باور کنید قصد کشتن او را نداشتم و با این کار فقط می‌خواستم‌ خودنمایی کرده باشم. حالا هم از کار خود پشیمانم.بازپرس جنایی پس از بازجویی از متهم او را با قرار قانونی روانه زندان کرد تا پرونده‌اش به‌زودی با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری خراسان رضوی ارسال شود.

تپش (ضمیمه چهارشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها