شاید استفاده از این عبارت در رسانه ها جایز نباشد اما گاهی اوقات رفتارهایی از برخی سر می زند که ضرب المثل های قدیمی پارسی بهترین واژه و عبارت برای بیان آن هستند.
کد خبر: ۸۴۵۲۱۳
سنگ پا از نوع سعودی / ظرفیت عمره سه برابر می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس 24، داستان از این قرار است که در حالیکه هنوز وضعیت مفقودان و کشته شدگان حجاج در مراسم حج امسال مشخص نشده و سوال های زیادی باقی مانده اند که مقامات عربستان سعودی به آنها پاسخ نداده اند، ریاض اعلام کرده قصد دارد ظرفیت حج عمره را سه برابر کند.

بله درست خواندید سه برابر، بر اساس خبری که فرانس 24 به نقل از روزنامه عکاظ منتشر کرده عربستان در سال جاری میلادی در هر ماه به 400 هزار نفر برای انجام مراسم عمره ویزا می داد اما قرار است در سال آتی میلادی عربستان در هر ماه به یک میلیون و 250 هزار نفر برای انجام مراسم عمره ویزا بدهد.

دلیل این تصمیم آن است که ساخت و سازهای در حال انجام در مکه و مدینه رو به پایان است و حکام سعودی قصد دارند از امکاناتی که ساخته اند پول دربیاورند.

همانطور که اشاره شد هنوز وضعیت مفقودان و جان باختگان در منا مشخص نشده و فقط در مورد ایران 65 نفر وجود دارند که هیچ اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها