مردی که پسرعموی خود و معلمی را به‌خاطر اختلاف مالی در خرم‌آباد با شلیک گلوله از پای درآورده بود، پس از 60 روز زندگی مخفیانه در کرج به دام افتاد.
کد خبر: ۸۳۵۴۱۳
پایان 60 روز زندگی مخفیانه مرد جنایتکار

به گزارش جام‌جم، ساعت 9 و 30 دقیقه بیست و چهارم تیر امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان خرم‌آباد تماس گرفت و از کشف جسد دو مرد در جاده منتهی به منطقه قلعه سنگی این شهر خبر داد. ماموران با اعزام به محل حادثه با جسد غرق در خون دو مرد در کنار جاده روبه‌رو شده و در بررسی‌ها متوجه شدند آنها با شلیک سلاح کلاشینکف به قتل رسیده‌اند.

تحقیقات محلی نشان داد، یکی از مقتولان به نام محمد 42 ساله معلم بوده و دیگری یکی از دوستان او به نام نجف علی 38 ساله است.

در این مرحله و با تحقیق از خانواده مقتولان حادثه مشخص شد آنها به سعید که پسرعموی نجف علی ـ یکی از مقتولان ـ بوده، مشکوک هستند. او با قربانیان اختلاف مالی داشت. ساعت 8 صبح روزحادثه سعید همراه مرد دیگری مقابل خانه مقتولان رفته و چهار نفری با یک دستگاه خودروی پژوی نقره‌ای به محلی نامشخص رفته بودند.

با به‌دست آمدن این اطلاعات و تحقیقات محلی، ماموران با شناسایی خانه این دو متهم به آنجا اعزام شدند، اما مشخص شد آنها آنجا را ترک کرده‌اند. جستجوی پلیس برای دستگیری قاتل فراری و همدستش ادامه داشت تا این که با گذشت 60 روز از وقوع این جنایت، کارآگاهان جنایی ردی از سعید در شهرستان کرج در استان البرز به دست آورده و شنبه بیست و یکم شهریور با هماهنگی قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ قدرت‌الله دالوند، رئیس پلیس آگاهی استان لرستان در این باره گفت: متهم به قتل در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرده به‌خاطر اختلاف مالی با این دو مرد که یکی از آنها اقوامش بوده درگیر شده و آنها را با شلیک گلوله کشته است‌. در روز حادثه نیز مردی که با او همراه بوده در قتل‌ها نقشی نداشته است و فقط به‌عنوان راننده او، مقتولان را به محل جنایت منتقل کرده و خبر نداشته که متهم قصد جنایت دارد.

تحقیقات برای دستگیری دومین متهم توسط ماموران پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها