کشاورزان خشمگین فرانسه با اعتراض به دولت با ماشین های سنگین کشاورزی به طرف پاریس در حرکت هستند.
کد خبر: ۸۳۱۸۹۷
تراکتورهای خشمگین به سوی پاریس حرکت کردند

به گزارش ایرنا، کشاورزان خشمگین فرانسه روز پنجشنبه در اعتراض به دولت، در پاریس تظاهرات خواهند کرد و 70 تراکتور امروز (سه شنبه) از شهر «Finistère» به طرف پاریس حرکت کردند.

این تظاهرات توسط سندیکای کشاورزان فرانسه «FNSEA» و سندیکای حمایت از کشاورزان جوان «JA»، برنامه ریزی شده است.

بر اساس این گزارش، این تظاهرات نشان از خشم و نارضایتی کشاورزان فرانسه در مقابل نزول قیمت محصولات کشاورزی و عدم بهره برداری کافی کشاورزان از محصولات کشاورزی است.

سندیکاهای کشاورزی FNSEA و JA، بعد از اقدامات متعدد، در پی نارضایتی کشاورزان، فراخوانی برای گردهمایی و تظاهرات کشاورزان در روز پنجشنبه سوم سپتامبر در پاریس اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، هیاتی از صدها کشاورز نیز روز پنجشنبه صبح در مقابل مجلس شورای ملی در پاریس جمع خواهند شد.

روی تراکتورهایی که هم اکنون به طرف پاریس در حرکتند شعارهای مختلفی به این مضامین نوشته شده است: «خشم کشاورزان به پاریس کشیده می شود»، «بوروکراسی کشاورزی را نابود می کند»، «کمک! کشاورزی در حال نابودی است».

رئیس سندیکای کشاورزان ضمن تاکید بر نارضایتی کشاورزان فرانسه بعلت رقابت با محصولات کشاورزی وارداتی، خواستار ساده تر شدن قوانین محیط زیست، اجتماعی و مالیاتی برای کشاورزان شد.

رئیس سندیکای کشاورزان فرانسه ضمن تاکید بر خشم و عزم کشاورزان، از پاریس خواست که تا روز سوم سپتامبر پاسخی قانع کننده برای حل این بحران ارائه دهد.

کشاورزان برای ابراز نا امیدی خود و همچنین برای پافشاری بر خواست خود مبنی بر ایجاد اصلاحات اساسی در کشاورزی، روز پنجشنبه با هزار تراکتور پاریس را محاصره خواهند کرد.

این در حالیست که قبلا نیز از اوایل تابستان 2015 کشاورزان ناراضی به تظاهرات مختلفی دست زده بودند.

دولت فرانسه نیز در طول تابستان طرح های مختلفی برای حمایت از کشاورزان و دامداران تصویب کرده بود اما کمک های دولت از نظر کشاورزان ناکافی بوده و رضایت کشاورزان و دامداران را جلب نکرده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها