تیر ماه امسال تولید سه مدل وانت در خودروسازان داخلی متوقف شد.
کد خبر: ۸۲۶۵۷۵
تولید 3 مدل وانت متوقف شد

تیر ماه امسال تولید وانت باردو با افت صد درصدی از 7735 دستگاه در تیر 1393 به صفر رسید.

به گزارش ایسنا، در این مدت تولید وانت کاپرا نیز با کاهش صد درصدی از سه دستگاه در تیر 1393 به صفر کاهش یافت.

تیر ماه امسال تولید وانت کاکی KY5 نیز با افت صد درصدی از 40 دستگاه در تیر 1393 به صفر رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خسروایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
۰
۰
چه كسانی صنعت خودرو و قطعه سازی آن را در ایران فلج كرده اند
چه كسانی مدت بیست سال است كه با عناوین مختلف در پست های حقوقی متعدد سردمدار رانت خواری و فروپاشی این صنعت هستند.
-چه كسانی با گرفتن حقوق دولت و با وصل شدن به شركتهای خودرویی به مردم و كاركنان و سهامداران جزئ این صنعت خیانت كردند.-چه كسانی با سواستفاده از امضاهای طلائی و دولتی مانع اعمال ضوابط زیست محیطی و الایندگی ومصرف سوخت و ایمنی سرنشینان وتلفات جانی در صحنه خودرو های داخلی و ممانعت از هم پاشیدن بازار انحصاری خودرو های وارداتی (تكلیف ... اجازه از چند خانواده وارد كننده خاص برای صدور مجوز متقاضیان ورود یكدستگاه خودرو خارجی) گردیدند.چه كسانی مدت بیش از بیست سال ودر مقطع برقراری ارتباطات مالی و سیاسی با كشورهای اروپائی مانع توسعه صنعت و انتقال تكنولوژی وكسب دانش طراحی و مهندسی گردیدند و با گرفتن پستهای هیات مدیرگی و پاداشهای كلان مانع خودكفائی وداخلی سازی شدندوبا تشویق خریدقطعات مشابه داخلی از خارج (اخذ پورسانت) باعث تعطیلی توان ساخت داخل و زیان دهی شركتها و ورشكستگی سهامداران جزء این صنعت گردیدند.
1-.... در وزارت صنعت.ایشان هم حقوق دولت را میگیرد هم ..... در ایران خودروست وبرای طیف مدیران ایران خودروكارسازی میكند از حق مردم برای داشتن خودرو ایمن وهوای پاك و مصرف سوخت استانداردبراحتی میگذرد و چون ایرانخودرو هم مثلا دولتیست باتفاق میبرند و میخورند.اوضاعی پشت پرده باند مادام العمر خودرو سازی.... است كه توش همه چی پیدا میشه جز دلسوزی برای كشور و مردم و كاركنان شریف این صنعت (شركتهای خاص قطعه سازی؟ با بند وبست پشت پرده با .... قرارداد میبندند و سپس قطعه مورد نظر را از خارج وارد و به اسم داخلی به .... تحویل میدهند).وضعیت اسفبار صنعت خودرو و قطعه سازی با قدمت پنجاه ساله و نابودی قطعه سازان به لحاظ عدم استفاده مطلوب از تعرفه های گمركی و ورشكست شدن قطعه سازان خارج از باند در نتیجه ورود اقلام مشابه خارجی و گرانی خودرو(پراید 8میلیونی به 21 میلیون.......) و همچنین سهامداران جزئ این صنعت، همگی طی مدت بیست سال مدیریت تیم مافیایی مورداشاره اتفاق افتاده است.
2-...... فرد دیگریست كه از قبل حق كشی منافع مصرف كنندگان خودرو و هوا كردن مصوبات الایندذگی و مصرف سوخت و كیفیت و ایمنی خودرو ها در زمان مدیركلی حالا تو فرمانیه برج داره و كماكان از رانت استفاده میكن
3-.... یكی از پادوهای اصلی مافیای خودرو است رابطش هم .... است این ادم و .... كارمند جزئ وزارت صنایع بودند كه به صنعت خودرو این صنعت را فلج و خودشان را ساختند.
4-.... هم با باند مافیایی خودرو وصل است رئیسشان .... است كه نابود كردن قطعه سازی خودرو و مونتاژ كاری از اقدامات خانمان برانداز این باند كثیف است..... هم پادوهای این باند هستند.بعد از 50 سال سابقه خودرویی در كشور هنوز هم ساده ترین قطعات از خارج میاید برای گرفتن پورسانت.
كلام پایانی:
تمام صحنه سازیهای رسانه ای این باند بالاخص .... برای تداعی دلسوز اینها از ضررو زیان خودروسازیها و تقاضای افزایش قیمت تماما بازی و عوام فریبی است و در واقع توسعه صنعت خودرو سازی كشور وارز اوری و اشتغال ....... برای این باند ذره ای اهمیت ندارد و كلا ظاهر سازی است و به قصد فریب افكار عمومی انجام میشود

نیازمندی ها