حال تمامی مسافران خوب است

خروج قطار گرگان - اینچه برون از ریل

مدیر کل راه آهن استان گلستان گفت: تمامی 70 مسافر ریل باس (قطار اتوبوسی) سانحه دیده گرگان - اینچه برون که عصر امروز جمعه از خط خارج شد، در صحت و سلامت کامل هستند.
کد خبر: ۸۲۵۷۸۶
خروج قطار گرگان - اینچه برون از ریل

محمد رضا قربانی در گفت و گو با ایرنا گفت: قطار محلی گرگان - اینچه برون عصر امروز حین بازگشت از ایستگاه مرزی اینچه برون در محدوده شهرستان آق قلا از خط خارج شد اما به هیچ یک از خدمه و مسافران آن آسیبی وارد نشده است.
وی ابراز داشت: این قطار در مجموع 70 مسافر داشت که همه آنها در صحت و سلامت کامل هستند و با خودروهای اعزامی از سوی شرکت راه آهن از محل سانحه منتقل شدند.
وی اظهار داشت: علت دقیق سانحه در دست رسیدگی است اما بررسی های اولیه حاکیست خروج قطار به سبب آسیب دیدگی ریل ناشی از سرقت پیچ و مهره ها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: حدود شش چرخ قطار از ریل خارج شده است.
همچنین علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان که دقایقی پس از سانحه در محل حاضر شده بود، به خبرنگار ایرنا گفت: سانحه رخ داده جزیی است و بزودی قطار به ریل بازگشته و خط گرگان - اینچه برون بازگشایی می شود.
شهر مرزی اینچه برون از توابع شهرستان گنبد به سبب استقرار پایانه گمرکی و بازارچه مرزی در آن و ترانزیت کالا بین ایران و کشورهای آسیای میانه دارای اهمیت راهبردی است.
راه آهن اینچه برون از غرب گرگان به ساری و در نهایت تهران و مشهد متصل می شود و قرار است در آینده با خط دیگری از شرق گرگان از مسیر بجنورد هم به مشهد وصل شود.
قطار مسافری اینچه برون - گرگان چند روز پیش بهره برداری شده بود.
همچنین آذرماه سال گذشته با حضور روسای جمهور کشورهای ایران، ترکمنستان و قزاقستان ایستگاه راه آهن اینچه برون به منظور ترانزیت کالا بین کشورهای همسایه مورد بهره برداری قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
گرگانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
۰
۰
اگه یك بار طبق قوانین در زمان امام علی ع كه دزدی گرفته میشد و جرم قابل اثبات بود انگشتان دزد را قطع میكردن. اگه در این زمان هم چندنفر این چنین محكوم شوند قطعاً خواهید دید كه این جور سرقت ها كاهش چشمگیری خواهد داشت . حالا شانس داشتیم سرعت این قطار خیلی كمه اگر زیاد بود بایستی در اولین روزهای بهره برداری از بلا به دور شاهد مرگ همشهریان عزیز می بودیم .
آقــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بــــــــــــــــــــــــــــــــرخـــــــــــــــــــــورد كـــــــــــــــــــنــــیـــــن
حمیدرضا

نیازمندی ها