تروریست های داعش یک جوان سوری را در شهر «دیرالزور» گردن زدند.
کد خبر: ۸۲۰۸۲۲
اعدام فجیع جوان سوری به دست داعش + تصاویر (18+)

گروه تروریستی داعش جنایت دیگری را در سوریه مرتکب شد.

«احسان الصکر» یک جوان سوری که از اهالی شهر «دیرالزور» بود، توسط تروریست های داعش در این شهر در ملاء عام گردن زده شد و پیکرش به مدت یک روز به صلیب کشیده شد.

گروه تروریستی داعش دلیل اعدام این جوان سوری را توهین او به خداوند اعلام کرده، اما این گروه هیچ مدرکی را برای اثبات این جرم ارائه نکرده است.

داعش به صورت هفتگی در مناطق مختلف استان دیرالزور مردان را در ملاء عام اعدام می کند تا مردم این استان با دیدن صحنه های اعدام جرات قیام را بر ضد این گروه تروریستی نداشته باشند.

با وجود تمام اقدامات سرکوبگرایانه داعش، به صورت روزانه عملیات های متعددی از سوی جوانان استان دیرالزور بر ضد عناصر داعش در مناطق مختلف این استان شرقی سوریه صورت می گیرد.

بخش اعظم استان دیرالزور سوریه از یک سال پیش تاکنون در اشغال داعش قرار دارد و این گروه تروریستی قوانین ویژه خود را در این استان شرقی سوریه اجرا می کند.(ابنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
۱
۰
ای صد لعنت به این همه ظلم و جنایت و وحشی گری.ای كاش می شد این تصاویر را نگذارید حالم بد شد.
این گروهك وحشی نه تنها به شیعه و سنی و مسلمان و غیر مسلمان بلكه به انسانیت توهین و هتك حرمت می كند.
بلانسبت حیوان دور ازجون گرگ و كفتار. ................ ای خدا به حق حضرت فاطمه زهرا س این گروهك فاسق و اعیان و انصارشان را هرچه سریع تر به سزای اعمال ننگینشان برسان. به گونه ای كه ببینیم چه عاقبتی در انتظارشان هست و چگونه تقاص اینهمه قساوت را می دهند..............آمین
محمدخانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
۱
۰
وقتی تاریخ اسلام را بررسی كنیم می بینیم كه به هیچ عنوان اسلام اجازه این گونه جنایاتی كه حرامی های داعش و النصره و دیگر تروریستها انجام می دهند نداده , حتی یك مورد
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
۱
۰
سلام داعش باانتشاراین تصاویر قصدترساندن مردم رادارد تنها راه ازبین بردن این گروه جنایت كار بمباران شیمیایی مناطق اشغالی انهااست.
بابایی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
۱
۰
مرگ بر ال سعود .مرگ بر اسراییل . مرگ بر سازمانهای كثیف و بی خاصیت بین المللی كه به دستور امریكا و صهیونیستها نفس میكشند .مرگ بر امریكا . مرگ بر تركیه وتمامی انهایی كه در كشتار مردم بی گناه مشاركت دارند. و صد البته درود برانهایی كه در راه مبارزه با این جنایتكاران تلاش میكنند . میجنگند و از جان مایه میگذارند.
انسان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
۰
۰
جام جم به خدا این كار درست نیست كه همچین عكسایی رو كار می كنید! من دیگه به سایتتون سر نمی زنم با این فیلم ها و عكس هاتون
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
۰
۰
اقا یعنی بالای 18 ساله ها مجاز هستند هر چیزی رو ببینند ؟؟ آخه این چه وضعش !!!! چرا با اعصاب و روان ادما بازی می كنید ؟؟
واقعا بالا رفتن بازدیدتون به قیمت بازی كردن با اعصاب و روان آدما باید باش ؟!
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
۰
۰
خدایا ما كه از بس دعا كردیم خسته شدیم ما را از لطفت محروم نفرما لطفا زود زود برای نابودی این قوم ظالم قدرتت رونشون بده
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
۰
۰
مهدی : .....
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
۰
۰
مرگ بر داعش جنایتكار---- اونی كه این كار را میكنن واقعا چه جوابی برای مادر این جوان سوری داره
اللهم عجل ولیك الفرج
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
۰
۰
باسلام:1000 سال پیش وزمانیكه فرستادگان چنگیز به خوارزم آمدند وشاه خوارزم آنها را كشت نمیدانست كه مغولان چه برسر ایران وایرانی میاورند.مورخان گفتند ونوشتند كه كشتند وسوزاندند وتجاوزكردند وغارت كردند وباخاك یكسان كردند.عدم آگاهی از استراتزیك وایدئولوژی دشمن باعث میشود كه درخواب غفلت فرو برویم وهمین بلایی سرمان بیاید كه بر سر این جوان سوری آمده.جام جم روی پست خودش +18 گذاشته یعنی نمیتونی نگاه نكن.من ازسایت جام جم تشكر میكنم كه واقع بینانه به مسائل جهانی نگاه میكنه.

نیازمندی ها