زن جوان که پسرخاله خود را با شلیک پنج گلوله به قتل رسانده بود، در مقابل پنج قاضی جنایی به دفاع از خود پرداخت.
کد خبر: ۸۰۷۷۶۴
محاکمه زن هفت‌ تیرکش به اتهام قتل پسرخاله

فاطمه چند بار نقشه‌اش را مرور کرد. هنوز در تصمیم خود تردید داشت. دستش را داخل کیفش برد و سردی اسلحه را روی دستانش حس کرد. نگاهی به چهره پسرخاله‌اش انداخت. وقتی به یاد آزار و اذیت‌های او افتاد، اسلحه‌اش را بیرون آورد و قبل از این‌که دچار تردید شود شلیک کرد. مرد جوان غرق در خون روی فرمان خودرو افتاد. فاطمه از ماشین پیاده شد و چهار گلوله دیگر هم شلیک کرد. سپس از محل گریخت.

ماموران پلیس آگاهی با اطلاع از کشف جسد مردی در جاده کهریزک راهی محل جنایت شده و در بررسی‌های خود دریافتند، مرد جوان با شلیک پنج گلوله به قتل رسیده است.

تیم جنایی با بررسی تماس‌های مقتول خیلی زود عامل جنایت را شناسایی کردند. زن جوان به نام فاطمه، دخترخاله مقتول بود که در بازجویی‌های اولیه گفت: یک روز که درحال مصرف موادمخدر بودم، مراد به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. به همین خاطر او را کشتم.

به گزارش جام‌جم، پس از تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. فاطمه 19 ساله دیروز به ریاست قاضی باقری پای میز محاکمه قرار گرفت. در این جلسه اولیای دم مقتول برای فاطمه درخواست قصاص کردند.

زن جوان نیز پس از تفهیم اتهام در دفاع از خود گفت: مدتی قبل به دلیل اختلافاتی که با شوهرم داشتم از او جدا شدم. روز حادثه مراد وقتی متوجه شد تنها هستم، با زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از این کار با من تماس گرفت و مدعی شد به خاطر توهم موادمخدر دست به این کار زده و درخواست بخشش کرد.

فاطمه ادامه داد: تصور می‌کردم او پشیمان شده اما بار دیگر هم قصد آزارم را داشت که موفق نشد. بعد از این اتفاق تصمیم به انتقام گرفتم. از همسر سابقم خواستم سلاحی تهیه کند. او هم یک قبضه کلت به من داد. روز حادثه با مراد تماس گرفته و از او خواستم مرا به خانه پدرم برساند. در میان راه متوجه خنده‌های مرموز او شده و تصمیمم برای کشتن او جدی شد. ابتدا گلوله‌ای شلیک و او را زخمی کردم. بعد هم با شلیک چهار گلوله دیگر مراد را کشتم. پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها