اخبار ضد و نقیضی از شلیک گلوله های توپ به شهر اصفهان منتشر شده است. در حالی که استانداری اصفهان تایید کرده است که امروز چهارشنبه یک گلوله توپ به یکی از پارکهای حاشیه شهر اصابت کرده، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخبار منتشره در این زمینه را تکذیب کرده است.
کد خبر: ۸۰۶۷۸۶
اخبار ضد و نقیض درباره شلیک گلوله توپ به اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی استانداری اصفهان اعلام کرد : صبح امروز یک عدد گلوله توپ در محوطه یکی از پارکهای حاشیه شهر اصفهان (سپاهان شهر ) به زمین اصابت کرد که خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات و تخریبی در پی نداشت .

بر اساس این گزارش، بنا به دستور رسول زرگرپور استاندار اصفهان، گروهی متشکل از افراد خبره برای روشن شدن کم و کیف موضوع تشکیل شده که علت حادثه ،‌ پس از تکمیل تحقیقات و بررسی های این گروه به اطلاع مردم خواهد رسید.

از سوی دیگر، سپاه نیوز گزارش داد: سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هیچ یک از مجموعه ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران امروز نه تمرین نظامی داشته اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک کرده‌اند ، افزود : اخبار منتشره مبنی بر شلیک اشتباهی 2 گلوله توپ جنگی از یکی از مجموعه های نظامی سپاه به داخل شهر اصفهان را به شدت تکذیب می‌کنم.

وی تاکید کرد: از انتشار دهندگان این خبر کذب به شدت گله مند هستیم.

برخی رسانه ها امروز چهارشنبه اعلام کردند : دو گلوله توپ از قرارگاه شهید زین الدین سپاه اصفهان به اشتباه شلیک و به داخل شهر اصفهان اصابت کرده است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها