متهم سابقه‌دار که پس از آزادی از زندان به سرقت‌های سریالی از منازل و کارگاه‌ها در شهرستان بهارستان دست می‌زد، دستگیر شد و دوباره به زندان بازگشت.
کد خبر: ۷۷۹۵۹۶
دزد سابقه دار به زندان بازگشت

به گزارش جام‌جم، ازاوایل زمستان امسال شکایت‌هایی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران قرار گرفت که نشان می‌داد منازل، کارگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی این شهر مورد سرقت‌های شبانه قرار گرفته است. تحقیقات پلیس نشان می‌داد فردی شبانه با ورود به این مکان‌ها و تخریب در ورودی، هرچه پول و اموال قیمتی بوده را به سرقت برده و گریخته است. حتی در برخی از مراکز هم دوربین‌های مداربسته آنجا تخریب شده یا به سرقت رفته تا تصویری از سارق برجا نماند.

با توجه به این که شیوه دزدی‌ها یکسان بود، کارآگاهان احتمال دادند یک متهم سابقه‌دار به این کارها دست زده است. بنابراین به بررسی بانک مجرمان پلیس آگاهی پرداختند تا این که متوجه شدند شیوه این سرقت‌ها متعلق به فردی سابقه‌دار به نام سعید بوده که مدتی پیش از زندان آزاد شده است. ماموران با اطمینان از این که این دزدی‌های سریالی از سوی سعید انجام شده است، مخفیگاه‌های او را زیر نظر گرفتند تا این که همزمان با تحقیقات آنها دو روز پیش ماموران کلانتری 11 سلطان‌آباد این شهر موفق به شناسایی و دستگیری متهم شده و او را به پلیس آگاهی تحویل دادند. او با انتقال به پلیس آگاهی گفت: یک هفته پس از آزادی از زندان جرایم را از سر گرفتم و این بار علاوه بر سرقت از خانه‌ها به باشگاه‌های ورزشی و کارگاه‌ها نیز دستبرد می‌زدم.

سرهنگ داوود عبدالمالکی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این باره اعلام کرد: با اعتراف این متهم سابقه‌دار به 30 فقره سرقت برای او قرار قانونی صادر شده و تحقیقات از وی برای افشای دیگر جرایم ارتکابی از سوی متهم ادامه دارد. افرادی که از این متهم شکایت دارند، می‌توانند با حضور در پلیس آگاهی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران شکایتشان را مطرح کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها