پیروزی بزرگ ارتش سوریه و رزمندگان حزب الله

100کیلومتر مربع از خاک سوریه و لبنان پاکسازی شد

فرمانده کل جبهه تکفیری النصره به نام «ابوهمام الشامی» و ملقب به «الفاروق السوری» به همراه تعدادی از فرماندهان ارشد این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۷۷۷۳۲۹
ارتش سوریه فرمانده کل النصره را به هلاکت رساند

به گزارش جام جم آنلاین، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) این خبر را اعلام کرد؛ خبری که در صدر اخبار چند رسانه بزرگ غربی از جمله رویترز و سی ان ان جای گرفت.

این خبرگزاری اعلام کرد که هلاکت الشامی و فرماندهان دیگر جبهه النصره طی عملیات ویژه ارتش سوریه در «الهبیط» واقع در «ریف ادلب» رخ داد که طی آن چند سازمان تکفیری زیر پرچم النصره وابسته به کشورهای عربی خلیج فارس نیز حضور داشتند و خسارت های سنگینی را در ریف حما و ادلب متحمل شدند.

یک مبع نظامی آگاه گفت: یگان هایی از ارتش ضربات سنگین و کوبنده ای را به آشیانه های تروریست های النصره و گروه موسوم به «جبهه الاسلامیه» و همچنین «احرار الشام» – گروهی که وهابیون آل سعود از آن حمایت می کنند- وارد کردند.

این حملات به مواضع گروه های تکفیری در روستاهای «قرع الغزال»، «الهوته»، «المجاص» و «الشویحه» در منطقه «ابوالظهور» واقع در ریف شرقی ادلب انجام شد.

همچنین درگیری ها با گروه های مسلح تکفیری در استان درعا که غالبا زیر پرچم جبهه النصره هستند ادامه دارد.

ارتش سوریه با گروه موسوم به «لواء التوحید»، گردان های «مجاهدین حوران» و «گردان توپخانه ای سجیل» درگیر شده است.

خبرگزاری سانا به نقل از منابع آگاه نوشته است که گروه موسوم به گردان توپخانه ای سجیل در ارتباط مستقیم با رژیم صهیونیستی است.

ترجمه: جام جم آنلاین- جواد ارشادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها