زن جنجالی گروه تروریستی داعش که یکی از هفت زن خطرناک این گروه و از سازمان دهندگان گردان الخنساء (تروریست های زن داعش) است، به زنانی که عضو این گروه تروریستی می شوند هشدار داده است که نباید به شوهران خود دل ببندند و باید هر لحظه برای بیوه شدن آماده باشند.
کد خبر: ۷۷۴۵۲۷
ام لیث به زنان داعش: آماده بیوه شدن باشید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه انگلیسی ایندپندنت، «اقصی محمود» زن اسکاتلندی تبار عضو داعش که به ام لیث معروف است در پیام توییتری خود گفته است زنانی که به داعش ملحق شده اند باید آمادگی سرنوشت بیوگی را داشته باشند اما باید کتاب های مربوط به قوانین ارث را بخوانند تا بدانند بعد از فقدان شوهر چه احکامی برای آنها صدق می کند!

ام لیث یک مهاجر انگلیسی تبار است و پیشتر از زنان غربی خواسته مانند وی به داعش ملحق شوند و به آنچه در جهان در مورد جهاد نکاح گفته میشود توجه نکنند و تلاش کنند – به تعبیر وی- «همسر شهدا» شوند.

او همچنین عضو گردان زنان داعش معروف به الخنساء است. این گردان به استفاده از روبنده های سیاه و حمل اسلحه معروف است. از شروط پیوستن به گردان زنان این است که فرد، مجرد و سنش مابین 18 تا 25 سال باشد.

به نظر می رسد این اظهار ام لیث با هدف زمینه سازی برای به کارگیری زنان شوهر مرده داعش در گردان الخنساء باشد.

روزنامه ایندپندنت نوشته است که اقصی محمود پیش از این سه نوجوان انگلیسی تباری را که هفته پیش به داعش در سوریه پیوسته اند را فریب داده بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز پلیس لندن اعلام کرد: دلایلی در دست دارد که نشان می دهد این سه دختر نوجوان از دبیرستان «بنتال گرین آکادمی» در شرق لندن به تروریست های تکفیری در سوریه پیوسته اند.

«شمیمه بیگم» 15 ساله، «خدیجه سلطان» 16 ساله و «امیره عباس» 15 ساله سه شنبه گذشته فرودگاه «گاتویک» لندن را به مقصد ترکیه ترک کردند.

ترجمه و تنظیم: جام جم آنلاین- جواد ارشادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها