پدر دختر 15 ساله انگلیسی که دخترش برای جهاد نکاح به سوریه رفته است به آسوشیتدپرس گفت: گریه ما متوقف نمی‌شود، به شدت افسرده شده ایم و شرایط پر از استرسی را تجربه می کنیم، پیام ما به آمیرا این است که به خانه بازگرد، دل ما برای تو تنگ شده است.
کد خبر: ۷۷۳۷۵۱
حال و روز پدر یک دختر جهاد نکاحی

به گزارش نامه نیوز،پدر این دختر انگلیسی در حالی که یک خرس تدی را که دختر در روز مادر به مادرش هدیه کرده بود، به دست گرفته بود، گفت: هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه دخترمان قصد سفر به سوریه دارد وجود نداشت.

وی با بیان اینکه ممکن است دخترش در این باره با دوستانش صحبت کرده باشد، افزود: وی در باره علاقه اش برای سفر به سوریه و پیوستن به داعش با ما صحبت نکرد.

این پدر دختر انگلیسی، افزود: آنچه که دختر ما انجام می دهد به طور کامل خارج از عقل و منطق است. دخترم به یاد بیاور که ما چقدر تو را دوست داریم، خواهر و برادر تو مدام در حال گریه کردن هستند.

آسوشیتدپرس در این باره نوشت که این دختر انگلیسی به بهانه رفتن به عروسی از خانه خارج شده بود و رفتار عادی داشت.

اولویت انتخاب اصلاح‌طلبان

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) تصریح کرد که در جریان انتخابات اولویت انتخاب افراد زبده اصلاح‌طلب است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین "سید هادی خامنه‌ای" شامگاه یکشنبه در جمع اصلاح‌طلبان استان کرمان با تاکید بر لزوم گفت‌وگوی بیشتر اصلاح‌طلبان با مردم گفت: باید به مردم گفته شود که وظایف نمایندگان مجلس چیست و نمایندگان چه صلاحیت‌هایی دارند تا مجلس دچار ناکارآمدی نشود.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در خصوص جوانان گفت: آن‌هایی که آمدند و به اسم جوانگرایی کار را به افراد بی تجربه سپردند ضربه بزرگی به جوانان زدند و شعار جوانگرایی نباید باعث شود افراد بی تجربه به صورت فله‌ای وارد مدیریت‌ها شوند.

کناره‌گیری نوری مالکی به خواست رهبری

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: نوری المالکی٬ نخست وزیر پیشین عراق به خواست رهبری از مقام خود کناره‌گیری کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید یحیی رحیم صفوی در نخستین اجلاسیه گرامیداشت شهدای دانشجوی افزود، نوری مالکی 95 کرسی مجلس عراق را به دست آورده بود اما در حین جریانات نخست وزیری، حضرت آقا به وی پیام داد اگر حق هم با تو است به خاطر مسائل شیعه و عراق کنار بیا که مالکی از نخست وزیری کنار آمد و این نشان از ولایت مداری عراقی ها است.

وی به سرنوشت حامیان صدام اشاره کرد و گفت شوروی در سال 1991 تکه تکه شد و به 15 کشور تبدیل شد، امریکایی ها در عراق 5 هزار و 700 کشته دادند و حیثیت انها در دنیا رفت و عربستان هم ان شا الله به زودی به سزای عمل خود می رسد.

داعش: در حال رسیدن به ایتالیا هستیم

تازه ترین تهدید تبلیغاتی داعش علیه ایتالیا با عنوان « با دستانی بر روی ماشه، در حال رسیدن به رم (پایتخت ایتالیا)‌هستیم»، بر روی توئیتر وابسته به جهادی های لیبیایی، منتشر شده است.

به گزارش نشریه ایتالیایی زبان ایل پانوراما، سپس، دو تصویر بر روی توئیتر منتشر شده است: تصویر اول،‌ نشان دهنده یک مبارز مسلح در برابر دریا بوده که از دور دست به بنای کولوسئوم نگاه می کند. پرچم سیاه البغدادی در حال تکان خوردن بر روی کولوسئوم است. یک نوشته ای نیز با عنوان داعش «در حال رسیدن از لیبی به رم است»، به چشم می خورد.

در عوض، تصویر دوم، نشان دهنده خط لوله گرین استریم است که از وفا در لیبی به جلا در جزیره سیسیل در ایتالیا می رسد. این خط لوله، یکی از اصلی ترین خطوط لوله های تامین انرژی ایتالیا است.

این نشریه نوشت، داعش در پیام تهدید آمیزی نوشته است: «هنوز امواج ما را از یکدیگر جدا می کنند، اما این دریایی کوچک است. وعده ای به پیامبر ما است». «مراقب باشید، هر اقدام احمقانه، برای شما هزینه بر خواهد بود».

در این پیام، به عمر المختار، قهرمان لیبیایی مقاومت ضد ایتالیایی در سال های دهه بیست قرن پیش نیز اشاره شده است.

بنای تاریخی کولوسئوم که به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جدید جهان شهرت دارد، در رم پایتخت کشور ایتالیا قرار دارد.

کولوسئوم در زمان امپراطوری رم باستان به عنوان یک تماشاخانه بیضی‌وار در مرکز شهر رم فعلی در کشور ایتالیا ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها