رئیس قوه قضائیه گفت: ملت بزرگ ایران همانند سال های پیش، در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که زیر بار زور نخواهند رفت.
کد خبر: ۷۶۹۳۳۸
مردم بر داشته های انقلاب پایمردی خواهند کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر آیت الله صادق آملی لاریجانی با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن افزود: از ملت شریف می خواهم همانند سالهای گذشته در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنند و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهند و استقامت و هم‌صدایی یک ملت را در استقامت بر ارزش های الهی پس از گذشت 36 سال فریاد زنند.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را نوعی عبادت خواند و گفت: هرچه به اقتدار جمهوری اسلامی و ندای ارزش های الهی بینجامد عبادت است و من مطمئنم مردم شریف ما که از بصیرت بالایی برخوردارند و وضع کشور و هجمه های دشمنان نظام را می بینند و می شناسند این بار هم مانند سالهای گذشته در این راهپیمایی ها شرکت خواهند کرد.

رئیس قوه قضائیه افزود: مردم در این راهپیمایی مجدد بر داشته های انقلاب خصوصا پیشرفت های دانشمندان این کشور به ویژه در بحث فناوری هسته ای پایمردی خواهند کرد.

آیت الله لاریجانی با اشاره به اینکه فشار تحریم بر این مردم اثرگذار نخواهد بود، گفت: مردم سختی ها را تحمل می کنند اما از اهداف الهی خود دست برنمی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها