معرفی مراجعان زن شیاد به دانشگاه علوم پزشکی

پزشک قلابی دستگیر شد

جانشین انتظامی استان یزد از دستگیری پزشک قلابی خبر داد که با تهیه مهر جعلی متخصص داخلی به طور مخفیانه در یزد و تهران اقدام به طبابت می کرد.
کد خبر: ۷۶۶۲۸۳
پزشک قلابی دستگیر شد

سرهنگ عطاء الله احمدی گفت: با توجه به اعلام خبری در خصوص اینکه یک خانم با تهیه مهر جعلی پزشک «متخصص داخلی» اقدام به فعالیت و کسب درآمد کرده بررسی موضوع به کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی سپرده شد.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت و درستی موضوع هماهنگی لازم با مقامات قضایی انجام داده و متهمه را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند.

سرهنگ احمدی گفت: خانم دکتر قلابی دستگیر شده 45 ساله که اهل تهران و ساکن یزد است در بازجویی های اداره پلیس، به ساخت مهر جعلی با عنوان متخصص داخلی و ویزیت بیماران و تجویز دارو به طور مخفیانه در یزد و تهران اعتراف کرد.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به این مطلب که خانم دکتر دستگیر شده دارای مدرک تحصیلی دیپلم است، افزود: این خانم هدف و انگیزه خود را از ارتکاب چنین جرمی را علاقه به رشته پزشکی عنوان کرده است.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: تعدادی از مراجعان این پزشک قلابی شناسایی و به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده اند.

سرهنگ احمدی افزود: با بررسی های به عمل آمده و با توجه به اینکه داروهای تجویز شده توسط این خانم از ارزش دارویی بالا و حساس برخوردار نبوده هیچکدام از آنها آسیبی از داروهای تجویز شده ندیده اند و تحقیقات بیشتر در خصوص شناسایی دیگر بیماران همچنان ادامه دارد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها