مسعود میرکاظمی گفت:گره زدن مشکلات اقتصادی کشور به بحث تحریم ها جفای بزرگی به کشور است.
کد خبر: ۷۴۵۴۱۶
میرکاظمی:گره زدن مشکلات به تحریم‌ها جفای بزرگی است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره تحقق سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی»از سوی مقام معظم رهبری و نزدیک شدن این ابلاغیه به یکسال به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: اگر به اقتصاد مقاومتی عقیده داریم نباید همه چیز را به مذاکرات هسته‌ای گره بزنیم و بخش خصوصی و دولتی را معطل نتیجه مذاکرات و درحد زبان بدانیم .

وزیر نفت دولت دهم با بیان اینکه ایران در مقابل بحرانها و تحریم ها سربلند بیرون آمده گفت: متأسفانه برخی دستگاه‌ها حرف اقتصاد مقاومتی را می زنند اما در عمل، روحیه جهادی،اقتصادی و تلاش مستمر را در تحقق این ابلاغیه مهم ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور دانست و افزود: ما هر جا به استعداد داخلی تکیه کردیم نتیجه خوبی گرفتیم که نمونه آن را می‌توان درمباحث هوا و فضا و سلول های بنیادی دید.

وی تاکید کرد:متأسفانه در دستگاههای اجرایی همان رویه سنتی انتخاب شده واین نگرانی وجود دارد که بهبودی در وضعیت اقتصادی و تحقق ناشی از اجرای اقتصاد مقاومتی دیده نشود.

میر کاظمی با اشاره اینکه مذاکرات هسته ای در روند کار خود قرار دارد افزود: گره زدن مشکلات کشور به تحریم ها جفای به مردم و کشور است چرا که بسیاری از مشکلات فعلی کشور ربطی به تحریم ها ندارد .

وی گفت:تورم در کشور ساختاری و مدیریتی است و ربطی به مذاکرات و تحریم ها ندارد چنانکه اگر این مشکلات برطرف نشود باز هم شاهد تورم دو رقمی در کشور خواهیم بود.

نماینده تهران افزود:تا نگاه اقتصاد مقاومتی در مدیران ما شکل نگیرد و عمل نشود در حد شعار باقی خواهد ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها