برادران مسافرنما دستگیر شدند

زورگیری از رانندگان با تهدید چاقو

دو برادری که روز گذشته اقدام به زورگیری و سرقت یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان شازند استان مرکزی کرده بودند، بعد از گذشت دو ساعت در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.
کد خبر: ۷۲۰۷۳۱
زورگیری از رانندگان با تهدید چاقو

مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان شازند گزارشی را به ماموران انتظامی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودرو در حوالی روستای جمال آباد شهرستان اعلام کرد و بلافاصله تحقیقات برای شناسایی سارقان آغاز شد.

در تحقیقات اولیه مالباخته به ماموران انتظامی گفت: ساعاتی قبل دو جوان را به عنوان مسافر از شهرستان اراک به سمت شازند سوار کردم که در نزدیکی روستای جمال آباد آن دو با تهدید چاقو و اخذ مدارک ماشین، من را از خودرو پیاده کردند و و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با اعلام این خبر، افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله اقدامات کنترلی لازم برای شناسایی و توقیف خودرو به مرحله اجرا گذاشته شد و با اقدام سریع ماموران انتظامی شهرستان شازند در کمتر از دو ساعت خودرو فرد مالباخته در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و در حالیکه قصد فرار داشتند دستگیر شدند و خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ احمدرضا چگنی افزود: پس از دستگیری هر دو متهم که با یکدیگر برادر و ساکن یکی از استان های همجوار بودند، به جرم خود اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
وزیری
United States
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
۰
۰
افرادی كه در هر دستگیری مشخص میشود دارای چندین فقره سوابق جرم و جنایت بوده اند چرا چهره آنها را نشان نمیدهید كه اقلا مردم آنها را بشناسند و خود آنها هم اگر وجدانی دارند از كرده خود پشیمان شوند . لطفا ننویسید كه قانون اجازه نمیدهد...

نیازمندی ها