فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

کشف بزرگترین محموله عتیقه‌ در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز از انهدام باند عتیقه‌جات و کشف 1089 قلم عتیقه مربوط به دوره های هزاره اول و دوم، هخامنشیان، ساسانیان، اشکانی و ایلخانی خبر داد.
کد خبر: ۷۱۹۰۴۴
کشف بزرگترین محموله عتیقه‌ در پایتخت

سردار حسین ساجدی نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق عتیقه در منزلی در تهران توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ماموران با هماهنگی ناحیه یک دادسرای عمومی حکم ورود به منزل را دریافت کرده و وارد عمل شدند.

وی افزود: با انهدام این باند عتیقه جات 1089 قلم عتیقه که مقدار زیادی از این عتیقه ها متعلق به شش هزار سال پیش مربوط به دوره های هزاره اول و دوم هخامنشیان، ساسانیان، اشکانی و ایلخانی می باشد، کشف شد.

سردار ساجدی نیا افزود: در این رابطه یک مرد و یک زن دستگیر و بعد از طی مراحل قضایی به زندان منتقل شدند.

آمادگی کامل پلیس پایتخت در آستانه بازگشایی مدارس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین گفت: پلیس آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس دارد ودر این رابطه جلساتی با مجموعه عوامل راهنمایی و رانندگی و معاونت ترافیکی شهرداری تهران وسازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی انجام داده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه از حضور پررنگ عوامل انتظامی در 15 روز آغازین سال تحصیلی خبر داد و به خانواده ها توصیه کرد از پارک وسایل نقلیه در درب مدارس خودداری کنند تا موجب اختلال در رفت آمد نشود.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها