سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از حادثه دیدن 15نفر و امداد رسانی به آنها در اثر برخورد یک دستگاه تریلی با دو دستگاه کامیون و سه دستگاه خودرو سواری در محور علی آباد خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۲۴۷
تصادف زنجیره ای 6 دستگاه وسیله نقلیه در علی آباد

حسین درخشان گفت: ساعت 3:30 دقیقه صبح امروز واژگونی یک دستگاه تریلی حامل سوخت و برخورد دو دستگاه کامیون و سه خودرو به صورت زنجیره ای در محور علی آباد به گرگان - 2 کیلومتری پایگاه قرق – جنگل قرق سازمان امداد و نجات اطلاع داده شد.

وی افزود: با توجه به نوع گزارش دریافتی به سرعت نیروهای امدادی خود را به محل حادثه رساندند و کار امداد و نجات مجروحان را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به حادثه دیدن 15 نفر، گفت:مصدومین تحت درمان سرپایی امدادگران قرار گرفتند و پنج نفر از آنها که به خدمات بیشتر نیاز داشتند به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل شدند.

7 نفر کشته و مجروح شدند

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه استان گلستان نیز گفت: در تصادفاتی که بامداد امروز در محور علی آباد به گرگان اتفاق افتاد پس از انتقال مجروحان به بیمارستان متاسفانه 2 نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در یکی از تصادفات یک خودرو پراید به علت عدم توجه به جلوی راننده آن به عقب یک تریلی برخورد می‌کند و 2 نفر از سرنشینان آن کشته و یک نفر مجروح می شوند.

رییس پلیس راه استان گلستان در خصوص تصادف زنجیره‌ای یک تریلی دیگر با 2 پراید و یک پژو گفت: در این حادثه نیز عدم توجه به جلوی راننده تریلی علت حادثه شناخته شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد از بندرعباس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
۰
۰
خدا بیامرزد روحشان شاد

نیازمندی ها