در گفت‌وگوی «جام‌جم» با استاد حوزه و مبلغ بین‌الملل بررسی شد

رمضان؛ جشنی به وسعت دنیا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مدت سه روز و تا شب۱۹ماه مبارک رمضان تمدید شد.
کد خبر: ۶۹۴۵۰۹
تمدید مدت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، علی جنتی در بازدید از نمایشگاه قرآن در جمع خبرنگاران گفت: تمدید نمایشگاه قرآن به مدت سه روز است تا مخاطبان این رویداد فرهنگی مذهبی بتوانند تا شب19ماه رمضان از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته تغییر داشته است گفت: مقایسه ای نمی توانم انجام دهم اما در نمایشگاه امسال به ویژه در بخش دیجیتال اقدامات قابل تاملی انجام شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: نرم افزارهای بسیار خوبی با موضوع قرآنی تولید شده است و قرآن هایی از دوران قاجار در نمایشگاه مشاهده کردم که از میراث فرهنگی ما محسوب می شود و نشان می دهد مردم ما از دیرباز در حفظ آثار قرآنی تلاش می کردند.

به گفته جنتی، هدف اصلی نمایشگاه قرآن، آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ قرآنی است.

وی درباره این موضوع که آیا سال آینده نیز نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود گفت: امسال کارهای خوبی برای برگزاری نمایشگاه انجام شد البته نقص هایی نیز وجود داشت که باید تلاش کنیم آنها را برطرف کنیم. از امروز نمی توان برای آینده تصمیم گرفت اما در باغ موزه فضای مناسبی وجود دارد و امیدوارم نقص های موجود برطرف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها