کشف 65 راس گوسفند از مخفیگاه متهمان

داماد و پدرزن سارق دستگیر شدند

تصاویر ضبط شده دوربین فیلمبرداری یک مهمانی در شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی دست مهمان های سارق را رو کرد.
کد خبر: ۶۹۰۸۴۸
دوربین دست مهمان‌های سارق را رو کرد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در تشریح این خبرگفت: شب گذشته در پی یک فقره گزارش سرقت از منزل در شهرک ولی عصر(ع) تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ محمدامین شاهرخی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی های به عمل آمده مشخص شد که در منزلی که مراسم جشن بود پس از اتمام جشن متوجه سرقت سرویس طلاها می شوند.

ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته و بازبینی تصاویر گرفته شده در مراسم جشن سارقان را حین تردد در محل سرقت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنها را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

متهمان که دو دختر 21 و 22 ساله بودند در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند که در ادامه تحقیقات در مواجهه با مستندات بدست آمده لب به اعتراف گشودند و به سرقت طلاهای صاحبخانه در غفلت او اعتراف کردند.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی از شهروندان خواست در هنگام برگزاری مجالس در منازل از ورود افرادی که شناخت کاملی در مورد آنها ندارند خودداری و از قرار دادن اشیای با ارزش و مدارک خود در محیط های قابل دسترس جدا بپرهیزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها