مدیرعامل شرکت عمران پرند با تاکید بر این‌که ۶۹ هزار مسکن مهر در صورت تکمیل آورده متقاضیان بر اساس اولویت‌بندی تحویل متقاضیان می‌شود،گفت:‌هم‌اکنون ۱۳ هزار مسکن مهر آماده تحویل داریم،اما متقاضیان آورده خود را تکمیل نکرده‌اند.
کد خبر: ۶۹۰۷۲۲
تحویل ۶۹ هزار مسکن مهر در ۵ اولویت به شرط تکمیل آورده

باران هاشم‌زهی اظهار کرد: در مجموع 95 هزار و 400 مسکن مهر در شهر پرند در حال ساخت است که تاکنون 540 واحد خودمالک تحویل شده است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر 25 هزار مسکن مهر تکمیل شده است، تصریح کرد:‌ از این تعداد فقط 18 هزار واحد که متقاضیان آن دفترچه اقساط را دریافت کرده‌اند، تحویل می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان این‌که در مجموع 69 هزار و 840 واحد مسکن مهر در پنج اولویت تحویل می‌شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس تا نیمه اول سال آینده همه این واحدها در صورت واریز آورده از سوی متقاضیان تکمیل و تحویل می‌شود.

هاشم‌زهی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز با وجود مشکلاتی که دارند، همه تلاش خود را به کار بسته‌ و در حال تکمیل خدمات زیربنایی هستند.

وی با بیان این‌که برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر نگاه برنامه‌ای داریم، گفت:‌برای این کار دو برنامه اجرایی و مالی داریم که چنانچه مردم آورده خود را در بخش مالی تکمیل کنند سازندگان نیز در بخش اجرایی پای کار هستند و ما (شرکت عمران پرند) نیز به‌عنوان داور رویکرد عملیاتی در تکمیل و تحویل مطابق زمانبندی را داریم.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها