قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد

دستگیری قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در مرزهای شرقی

ترانزیت مواد مخدر با خودروهای لوکس

قاچاقچی معروف تهران دستگیر شد

قاچاقچی بزرگ تهران با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در کرمان دستگیر شد.
کد خبر: ۶۷۵۹۸۰
قاچاقچی معروف تهران دستگیر شد

در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان معروف مواد مخدر در پوشش ترانزیت مواد افیونی با خودروهای لوکس پرونده ای در این ارتباط در اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تشکیل و رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت.

تحقیقات ماموران ادامه یافت تا اینکه ماموران دایره یکم این معاونت از طریق منابع اطلاعاتی دریافتند متهم هم اکنون در شهر کرمان در حال فعالیت است به همین منظور ضمن اخذ نیابت قضایی جهت دستگیری متهم به کرمان عزیمت و عملیات دستگیری متهم را از سرگرفتند.

عوامل این پلیس در راستای انجام ماموریت های محوله و پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند خودروی «سانگ یانگ» متهم را مورد شناسایی قرار داده و پس از توقیف در بازرسی از خودروی متهم مقدار 59 کیلوگرم مواد مخدر حشیش و مقدار 138 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و متهم به هویت «کرامت» 32 ساله دستگیر گردید.

سرهنگ محمد بخشنده سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهم دستگیر شده به همراه خودرو توقیف شده و موادمخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان دلالت گردید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
نگران نباشید چند روز دیگه آزاد میشه
غلام.محبت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
هر.چه ازاین.سوداگران.مرگ.دستگیر.گردنند.مردم.درامانند.دست.مریزاد.دلاوران.انتظامی

نیازمندی ها