معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: پرداخت یارانه نقدی به متقاضیان مانند سابق ادامه دارد.
کد خبر: ۶۷۲۱۲۳
ادامه پرداخت یارانه نقدی به همه متقاضیان

محمدباقر نوبخت در پاسخ این سوال که سرانجام پرداخت یارانه نقدی چه می‌شود و آیا یارانه نقدی به تمام متقاضیان پرداخت می‌شود یا خیر، اظهار کرد: ‌هر کس که ثبت‌نام کرده یارانه‌اش را به وقت خواهد گرفت.

وی افزود: پرداخت یارانه نقدی کمافی‌سابق برای ثبت‌نام کنندگان یارانه نقدی ادامه دارد ولی فعلا در بخش افزایش قیمت بنزین در حال انجام کار تحقیقاتی هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا منظورتان از پرداخت یارانه نقدی کما فی‌سابق فقط مربوطه به این ماه است یا خیر، گفت: مگر قرار است یارانه فقط برای این ماه پرداخت شود. پرداخت یارانه نقدی مانند سابق ادامه دارد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
بنده كارمند دولت هستم كه جهت حمایت از دولت علیرغم نیاز مالی از در یافت یارانه انصراف دادم . متاسفانه بسیاری از افرادی كه درآمد كلان دارند انصراف نداده و مطابق اظهارات فوق یارانه این ماه خود را دریافت میكنند . امیدوارم رئیس جمهور فكر اساسی برای یارانه ها بنماید تا حق مردم ضایع نشود.
فرهاد امیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
واقعا جای بسی تاسف است و زبان از بیان احساسی كه انسان پیدا میكند قاصر است.
اول آمدند گفتند بیایید به این دلایل انصراف بدهید , بعد گفتند ما بررسی میكنیم و اگر اطلاعات نادرست باشد یارانه نمیدهیم و جریمه میكنیم.
با این اوصاف عده ای كه تصور میكردند مكانیزمی وجود دارد و همچنین عدالتی هست , انصراف دادند و حالا میبینند كه هیچكدام آنها نیست ؛ آیا 72 میلیونی كه ثبت نام كرده اند اطلاعات درستی داده اند؟
آیا این افرادی كه انصراف دادند احساس مغبون بودن نمیكنند؟ آیا به این نتیجه نمیرسی كه دروغ و بی عدالتی است كه حرف اول را میزند؟
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
۰
۰
من به این شرط انصراف داده ام كه دولت هم پردرآمدها رو مشخص كنه و اونها رو حذف كنه. عجب دولتی، من كه حلال نمی بخشم.

نیازمندی ها