رئیس جمهور سوریه گفت: بحران سوریه در نقطه عطف خود قرار دارد و دستاوردهای ارتش سوریه در میدانهای جنگ بسیار زیاد خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۲۶۱۱
اسد: به نقطه عطف بحران سوریه رسیده‌ایم

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، بشار اسد افزود: آنچه سوریه امروز با آن مواجه است تلاش بیگانگان در زمینه تسلط بر حاکمیت سوریه و تعیین سرنوشت مستقل این کشور و تضعیف آن است تا با این فشارها دمشق سیاستهای خود را تغییر دهد.

وی ادامه داد: سیاستهایی که هدف از آن منافع مردم سوریه است زیرا سیاستهای نظام سوریه هم اکنون با سیاستهای ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی همخوانی ندارد. به همین علت است که می توان دستهای اسرائیل را در حمایت از گروههای تروریستی به خوبی مشاهده کرد.

رئیس جمهور سوریه گفت : دولت سوریه تلاش می کند امنیت و ثبات را در مناطق مهمی که تروریستها نا امن کرده اند برقرار سازد.

اسد افزود: بحران سوریه در نقطه عطف خود قرار دارد و دستاوردهای ارتش سوریه در میدانهای جنگ بسیار زیاد خواهد بود.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: آرمان ملت سوریه هرگز همسو با منافع اسرائیل و آمریکا نخواهد شد.

اسد افزود: سوریه نه تنها به دلیل موقعیت ژئوپلتیک مهم بلکه به دلیل نقش تاریخی و محوری خود در منطقه و تاثیر بزرگ این کشور بر ملت های عرب هدف توطئه خارجی قرار گرفته است.

وی افزود: آنچه که امروز در سوریه می گذرد تلاشی برای سیطره بر تصمیمات این کشور و تضعیف آن به هدف تغییر سیاست های این کشور است.

اسد خاطرنشان کرد: سیاست های دولت سوریه برآمده از آرمان های شهروندان این کشور است که هرگز همسو با منافع آمریکا و غرب در منطقه نیست.

وی ادامه داد: بحران در سوریه به لحاظ نظامی و دستاوردهای مستمر ارتش و نیروهای مسلح سوریه علیه تروریسم به نقطه عطف جدیدی رسیده است. به لحاظ اجتماعی نیز شاهد گسترش روند آشتی ملی و افزایش آگاهی مردمی از حقیقت اوضاع جاری در کشور هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها