نمازگزاران تهرانی، دیروز پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از شهدا و دستاوردهای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۶۶۱۷۸۸
راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در حمایت از دستاوردهای هسته‌ای

به گزارش ایرنا، راهپیمایان پلاکاردهایی در دست داشتند که بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص ضرورت حراست از دستاوردهای هسته‌ای بر آن نقش بسته بود.

راهپیمایان همچنین شعارهایی نظیر مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، توسعه هسته‌ای حق مسلم ماست و اراک و آب سنگین، خطوط قرمز ماست سر دادند و برخی راهپیمایان نیز تصاویر شهدای هسته‌ای را در دست داشتند.

راهپیمایی در میدان انقلاب تهران با صدور قطعنامه‌ای به پایان رسید. در یکی از بندهای این قطعنامه از دولت و مذاکره کنندگان هسته‌ای خواسته شده بود، مطابق منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و به هیچ عنوان از خطوط قرمز عبور نکنند و مذاکرات را عزتمندانه به پیش ببرند.

امامی کاشانی: هرکس استغنا دارد یارانه نگیرد

همچنین آیت‌الله امامی‌کاشانی، خطیب جمعه تهران با اشاره به این‌که باید بیت‌المال برای سازندگی و اشتغال هزینه شود، گفت: هر کس استغنا دارد و نیازی به دریافت یارانه ندارد، یارانه نگیرد.

به گزارش مهر، آیت‌الله امامی‌کاشانی همچنین با گرامیداشت بیستم فروردین، روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: این فناوری، جایگاه ملت، کشور و جمهوری اسلامی را ارتقا داد اما دشمن این ارتقا را نمی‌خواهد.

وی گفت: چیزی که باعث شد این فناوری با سرعت پیشرفت کرده و دشمنان آن را باور نکنند فرهنگ، ایمان، توکل به خدا، ایثار و فداکاری و دلسوزی دانشمندان و جوانان متعهد ما برای کشور بود.

امامی‌کاشانی افزود: همان‌طور که رهبری فرمودند و دولت هم دنبال آن است فناوری حق ملت است و باید در همه ابعاد و جهات آن پیش برود، همان‌طور که در حال پیشروی است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران گفت: این قطعنامه سلسله حرف‌های باطلی است که تنها یک واقعیت در آن نهفته و آن دشمنی با فرهنگ ایران و اسلام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها