فرم‌های خود اظهاری هدفمندی یارانه‌ها از ۲۰ فروردین‌ماه ۹۳ به مدت ۱۰ روز منتشر و از طریق سامانه اینترنتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۵۵۷۷۷
انتشار فرم‌های خوداظهاری یارانه‌ها از ۲۰ فروردین

براساس برنامه‌ریزی که دولت در این زمینه انجام داده قرار است به ترتیب سرپرستانی که رقم اول شماره ملی‌شان با عدد صفر شروع می‌شود از بیست فروردین 93 به سامانه اینترنتی که متعاقباً اعلام خواهد شد مراجعه و ثبت‌نام کنند و سپس به ترتیب کسانی که شماره‌های ملی‌‌شان از یک تا 9 است براساس زمان‌بندی‌تا روز 29 فروردین مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

کسانی که در طول 10 روز موفق به ثبت‌نام در فرم‌های خوداظهاری نشده‌اند، می‌توانند 31 فروردین‌ماه با ورود به سامانه ثبت‌نام فرم‌های خوداظهاری اعلام شده اطلاعات خود را برای دریافت یارانه‌ها در آن سامانه درج کنند.

پیش از این محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفته بود که فرم‌های خوداظهاری در طول ایام نوروز منتشر نخواهد شد و احتمال دارد در دهه سوم فروردین دولت اقدام به انتشار این فرم‌ها کند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور درسفر استانی خود به استان هرمزگان با اشاره به کمبود منابع مالی دولت برای پرداخت یارانه 45 هزار و پانصد تومانی گفته بود: یک مقدار باید کمربندها را سفت کنیم. توقعات را کم کنیم و به آینده نگاه کنیم. ما به هر مقوله‌ای که می‌خواهیم وارد شویم عده‌ای می‌گویند تو را به خدا وارد نشوید. مگر می‌شود اصلاح نکنیم. ما می‌توانیم با این وضع یارانه را به مردم بدهیم؟

رئیس‌جمهور تأکید کرده بود که وقتی فرم یارانه‌ها را به مردم می‌دهیم، مردم و آنهایی که نیاز ندارند می‌توانند فرم را پر نکنند و با یارانه خداحافظی کنند. حتی آنهایی که نیاز دارند می‌توانند بگویند که ما نمی‌خواهیم شما بروید محیط زیست، بهداشت و ... را درست کنید. دولت موظف به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌هاست و امیدوارم آنهایی که نیاز به یارانه ندارند این فرم را پر نکنند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
رضا
United States
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
اولش یارانه ها رو به تمام مردم دادید كه این حق همه مردم
دومش همه چی رو گرون كردید، گفتید با یارانه ها جبران كنید بعدا دوباره قیمت ها رو افزایش دادید واسه جبران خسارات وارده به زندگی،
حالا هم یارانه رو افزایش ندادید كه هیچی؛ اونم دارین قطع می كنید بعدا فاز دوم رو اجرا می كنید تا مردم واقعا زندگیشون عالی بشه !!!!!!!!!!!!!
به خدا اونایی كه پول داشتن دارا تر شدن ما بدبخت ها هم بدبخت تر واقعا كه رئیس جمهور عدالت خوب عدالت رو رعایت كرد و رئیس جمهور جدید هم با كلید اومد كه قفل ها رو باز كنه ، باز كه نكرد قفل های بیشتری رو هم زد به زندگیمون.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
كارازاین حرفا بخدای واحد قسم گذشته
حامد
United States
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
بچه بازی راه انداختن.
خوشبخت
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
جناب آقای رئیس جمهور مقامات بلند پایه جمهوری اسلامی ایران آیا می دانید كه مردم در فشار هستند .
نه نمی دانید چون مقامات بالاتر حقوق میلیونی می گیرند مانند یك معلم وكارگر نیستند كه حقوق چند صد هزار تومانی می گیرند .
به خدا مردم ایران بهترین مردم هستند بیش از این اذیتشان نكنید.
حسام موسوی
United States
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
همه چیز را گران كرده اید حالا میخواهید یارانه را قطع كنید.
كمالی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
۰
۰
همه چیزو گرون میكنید بعد یارانه ها رو قطع كنید مردم با چی خودشونو راه ببرند ؟؟؟؟
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
۰
۰
دولت به جای این كه این چهل و پنج هزار تومن مردم رو ازشون بگیره، بره اون دزدی های كلان هزار میلیلردی رد پس بگیره فقط زورشون به مردم میرسه......
ج.ش
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
۰
۰
لطفاتمام قیمتها رابه اول برگردانید بعد یارانه هارا قطع كنید قطع كردن یارانه ها اجحاف بزرگی است برای اكثریت مردم كه بر روی ان حساب وكتابی بازكرده اند

نیازمندی ها