ارتش سوریه روز شنبه با پاکسازی کامل شهرک «الزاره» واقع در «ریف حمص» از لوث وجود تروریست ها، توانست کنترل کامل این منطقه را به دست آورد.
کد خبر: ۶۵۳۴۸۹
شهرک الزاره تحت کنترل ارتش سوریه قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک مقام نظامی سوری، نیروهای ارتش سوریه با پاکسازی منازل و خیابان های شهرک «الزاره» واقع در ریف حمص و خنثی کردن تعداد زیادی بمب در این منطقه، کنترل آن را به طور کامل به دست آورد.

به گفته این مقام نظامی که نامش ذکر نشده است، نیروهای ارتش شمار بسیاری از تروریست ها را به هلاکت رساندند و تجهیزات نظامی آنها را در هم کوبیدند.

بر اساس این گزارش، شماری از تروریست ها خود را تسلیم ارتش سوریه کردند.

تروریست ها بیش از یک سال و نیم شهرک «الزاره» در ریف حمص را تحت کنترل خود داشتند. این منطقه گذرگاهی برای ورود به شهرک «الحصن» واقع در شمال استان ادلب به شمار می رود که محل تجمع مخالفان مسلح علیه دولت سوریه است.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه همچنان از چند محور به پیشروی خود در منطقه یبرود ادامه می دهند و چندین مخفیگاه تروریست ها را در محله «صالحیه» و «تپه قوز» در داخل شهر یبرود ویران کردند و شماری از تروریست ها را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

یبرود یک منطقه استراتژیک برای تروریست ها به شمار می رود چرا که از این منطقه برای ورود به غوطه شرقی استفاده می کنند. ارتش سوریه با پیشروی در این منطقه توانسته است تروریست ها را تقریبا به محاصره کامل خود در آورد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها