وزیر کشور با بیان اینکه استاندار خراسان رضوی پیش از عید انتخاب خواهد شد، گفت: حساسیت این استان بالاست و شرایط ایجاب می‌کند که یک اجماع کامل مانند دیگر استان‌ها برای انتخاب استاندار انجام شود.
کد خبر: ۶۴۹۷۸۸
استاندار خراسان رضوی پیش از عید انتخاب می‌شود

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه سخنرانی رئیس‌جمهور در ورزشگاه تختی در پاسخ به سؤالی درباره انتخاب استاندار خراسان رضوی گفت: حتما استاندار دو الی سه هفته پیش از عید انتخاب می‌شود و احتمالا استاندار تا هفته دیگر انتخاب خواهد شد.

وزیر کشور اضافه کرد:‌هم اکنون در حال بررسی سه الی چهار گزینه برای استانداری خراسان رضوی هستیم.

وزیر کشور در پاسخ به این سؤال که آیا تیمور علی‌عسگری نیز جزو گزینه‌های استانداری برای خراسان رضوی است یا خیر، گفت: این موضوع را از خود ایشان بپرسید.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر برخی شایعه‌ها درباره انتصاب وی به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: به هر حال بازار شایعه این روزها داغ است.

وزیر کشور در پاسخ به سؤالی درباره درخواست‌های مردم هرمزگان مبنی بر لغو مصوبه انتزاع شهرستان‌های هرمزگان گفت: این تصمیم در دولت قبل انجام شده و باید نظر امام جمعه، نمایندگان و مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: رئیس‌جمهور دستور داده بودند این مسئله مورد بررسی مجدد در دولت قرار گیرد.

وزیر کشور همچنین درباره آخرین اخبار و رایزنی‌ها پیرامون مرزبانان ربوده شده کشورمان توسط اشرار گفت: رایزنی‌های سیاسی و همکاری‌های مشترک با پاکستانی‌ها ادامه دارد و حتما به نتیجه خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها