با گذشت یک روز از ناپدید شدن مرموز دختر چهار ساله در شهر جدید اندیشه تحقیقات پلیسی برای شناسایی سرنوشت این کودک با بن بست روبرو شده است.
کد خبر: ۶۴۹۰۸۲
ناپدید شدن دختر 4 ساله در شهر جدید اندیشه

مهدیه چهار ساله ساعت 9 صبح دیروز در حال بازی در مقابل خانه شان در شهر جدید اندیشه «فاز 4» بود که به طور ناگهانی ناپدید شد.

در ادامه تجسس های گسترده ای برای یافتن دختر خردسال آغاز شد اما خانواده او موفق به پیدا کردن دخترشان نشدند. با طولانی شدن غیبت مهدیه پدر او را مراجعه به پلیس به طرح شکایت پرداخت که ماموران با بررسی دوربین های مدار بسته متوجه شدند مهدیه به دنبال زنی حرکت کرده است اما به دلیل خارج شدن از کادر دوربین مشخص نشده که آیا این زن دختر خردسال را همراه خود برده است یا خیر.

پدر مهدیه در گفت وگو با مهر اظهار کرد: از صبح دیروز کلانتری ها، بیمارستانها، اورژانس و پزشکی قانونی را جستجو کرده ایم ولی هیچ اطلاعی از سرنوشت دخترم در دست نیست.

وی افزود: ماموران پلیس نیز در این مدت جستجوهای گسترده ای را انجام داده و با کمک سگ های زنده یاب به جستجو در منطقه پرداختند.

پدر مهدیه که به شدت نگران سرنوشت دخترش است خواست عکس دخترش را منتشر کند و هر فردی که از سرنوشت وی اطلاع دارد موضوع را در تماس به شماره های 09123335212 و 02165350810 اطلاع دهند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
م
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
وای خدای من ؟!!!
ف.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
اخر با این اوضاع چه دختر چه پسر بچه را تنها بدون بزرگتر رها میكنند من خودم زیاد دیدم بچه ها در كوچه خلوت در ساعات كم رفت و امد. میگویم پدر مادر هایشان چه دلی دارند تازه كلی هم طلا آویزانشان می كنند اخر كمی تفكر هم در زندگی لازم است
چی بگم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
یك كیسه برنج دم در بدون مراقب میگذارید كه دختر بچه 4 ساله را دم در گذاشتید؟؟؟؟؟؟؟
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
۰
۰
خدایا به حق فاطمه زهرا مهدیه رو به آغوش پدر و مادرش برگردان الهی آمین...
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
۰
۰
فوری فوری

لحظاتی پیش با خبر شدیم این دختر معصوم و زیبا پیدا شده است . پدر این كودك از همكاران من است و الان در حالی كه به شدت گریه می كرد از همه مردم كه دعا گو بودند تشكر و قدردانی كرد .
خدایا شكرت

نیازمندی ها