مدیر گالری پنجره از برپایی نمایشگاه نقاشی «پازل» در گالری خود خبر داد که در این نمایشگاه یک تابلو نقاشی از لعیا زنگنه، بازیگر سینما و تلویزیون نیز گنجانده شده است.
کد خبر: ۶۴۸۷۱۳
لعیا زنگنه نقاش شد

به گزارش مهر، نمایشگاه «پازل» به زودی در گالری پنجره افتتاح خواهد شد و در آن آثاری از هنرمندان برجسته نقاش روی دیوار می‌رود. از نکات جالب این نمایشگاه، نمایش یک تابلوی نقاشی از لعیا زنگنه، بازیگر برجسته سینما و تلویزیون کشورمان است.

ماهیار چرمچی، نمایشگاه گروهی «پازل» را تکه‌های به ‌هم چسبیده یک پازل دانست و بیان کرد: نمایشگاه «پازل» با این چیدمان یعنی حضور استادان و جوانان کنار هم، پرداختن به تکه‌هایی است که گویا سال‌ها گم شده بودند و کسی به دنبال پیدا کردنشان نرفته بود.

این هنرمند نقاش و شاعر بیان کرد: آثار ارائه شده در این نمایشگاه گروهی با تکنیک و سوژه‌های آزاد و از بهترین آثار هنرمندان شرکت‌کننده انتخاب شده است.

او درباره اسامی هنرمندانی که در این نمایشگاه حضور دارند، بیان کرد: در کنار استادانی چون بهرام دبیری، علی ذاکری، رحیم مولاییان، یعقوب عمامه‌پیچ، منصور ذابحی و علی‌اکبر نیکان‌پور آثار هنرمندان جوانی چون ایلیا تهمتنی و احسان نصری، ماهیار چرمچی، رامتین نباتی و ریحانه کلانتری با تکنیک آبستره و امیر یگانه با نقاشیخط قرار دارد.

چرمچی در پایان سخنانش در مورد حضور یک ستاره سینما در این نمایشگاه گفت: حضور لعیا زنگنه با یک تابلو در این نمایشگاه اتفاق جذابی است. لعیا زنگنه که سالیان گذشته از آموزش‌های نقاشی نیز بهره برده است مانند برخی دیگر از هنرمندان حوزه هنرهای دراماتیک با بازگشت به عرصه هنرهای تجسمی حال و هوای خاصی به نمایشگاه داده است.

گالری پنجره از روز جمعه این هفته با نمایشگاه گروهی «پازل» میزبان هنرمندان و هنردوستان خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها