نمایش «جمجمه‌ای در کانا‌مارا» نام دومین قسمت از سه‌گانه مارتین مک‌دوناف است که گروه «دیب» آن را از 23 بهمن روی صحنه می‌برد.
کد خبر: ۶۴۴۶۶۱
«جمجمه‌ای در کانا‌مارا»

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه نمایشی «دیب» این درحالی است که همزمان همایون غنی‌زاده، اولین قسمت این سه‌گانه را یعنی «ملکه زیبایی لی‌نین» را با بازی ویشکا آسایش روی صحنه برده است و علی پروشانی قسمت دوم آن یعنی «جمجمه‌ای در کانا‌مارا» را از بهمن و اسفند 92 به همراه گروه دیب روی صحنه می‌برد و علاقمندان می‌توانند ادامه نمایش غنی‌زاده را در سالن دیب ببینید.

جمجمه‌ای در کانا‌مارا قصه دو مرد است که به نبش قبرهای دهکده می‌پردازند و از آن لذت می‌برند و در این حین درگیر ماجراهای دیگری می‌شوند.

به گفته علی پروشانی در این اجرا سعی شده تا آنجا که ممکن است رئال عمل کنیم بنابراین به روان‌سازی دیالوگ‌ها پرداختیم تا رابطه خوبی بین تماشاگر و نمایش ایجاد شود.

گروه دیب پیش از این در سال 88 نیز قسمت سوم سه‌گانه مک‌دوناف ایرلندی- انگلیسی را اجرا کرده بود. مارتین مک‌دوناف یکی از چهره‌های شاخص نمایشنامه‌نویسی انگلیس محسوب می‌شود که کارهای او در برادوی با استقبال خوبی مواجه شد.

چندی پیش هم محمد یعقوبی نمایش «مرد بالشی» او را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد. البته مک‌دوناف کارگردان و نویسنده «در بروژ» هم هست که در سال 2009 جوایزی زیادی را از آن خود کرد.

جمجمه‌ای در کانا‌مارا در مجموعه فرهنگی ارغنون سالن دیب برگزار می‌شود. بلیط‌ این نمایش را می‌توانید از طریق وبسایت «تی‌وال» و همچنین ... به صورت حضوری در مجموعه فرهنگی هنری ارغنون تهیه فرمایید. این نمایش از روز 23 بهمن رأس ساعت 19:30 در سالن دیب واقع در خیابان ایرانشهر، کوچه سپند، کوچه خوارزمی پلاک 2 به روی صحنه خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها