فرهنگسرای ملل برگزار می کند

سلسله نشست های کانون ادبی «باران شعر»

جشن تولد کتاب «مرده ریگ» در فرهنگسرای ملل 10 بهمن ماه ساعت 16 برگزار می شود.
کد خبر: ۶۴۰۴۹۳
جشن تولد «مرده ریگ» در فرهنگسرای ملل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل، جشن تولد کتاب «مرده ریگ» با همکاری انتشارات «ققنوس» و «هیلا» برگزار می شود.

این برنامه با حضور سخنرانانی چون بلقیس سلیمانی، فرحناز علیزاده، فرید قدمی، نوری ایجادی، ابوالفضل نجاری و نویسنده کتاب، محمدرضا سالاری برگزار می شود.

بلقیس سلیمانی نویسنده و منتقد ادبی معاصر ایرانی است.کتاب های «بازی آخر بانو»، «بازی عروس و داماد» و «خاله بازی» از آثار اوست که همگی بیش از پنج بار تجدید چاپ شده‌اند و رمان بازی آخر بانو برنده  جایزه ادبی مهرگان و بهترین رمان بخش ویژه جایزه ادبی اصفهان در سال ۱۳۸۵ شده‌است.

فرید قدمی، نویسنده‌ رمان‌های «دومینانت یا مامان اون زنه رو که داره می‌دوئه می‌بینی؟» (نشر افراز، 1391) و «مایا یا قصه‌ آپارتمانی در خیابان کریم خان» (نشر هیلا، 1388) می باشد.

این رمان داستان زندگی مردی را توصیف می‌‎کند که در طی یک سفر می‌میرد.

به گفته سالاری، این اثر از مضامین اجتماعی بهره برده است،  در این داستان با مرگ کوروش، روایت داستان بر عهده افرادی قرار می‌گیرد که درگیر با زندگی او هستند. به این ترتیب دو زن و سه مرد از زاویه‌های مختلف و در واقع از دید خود، داستان را توصیف می‌کنند.

رمان «مرده ریگ» در 87 صفحه، با شمارگان 660 نسخه، به قیمت چهار هزار تومان از سوی انتشارات هیلا منتشر شد.

همشهریان عزیز و علاقمند به کتاب و کتابخوانی می توانند به نشانی: بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه مراجعه و یا برای کسب ازاطلاعات بیشتر با شماره 22671718 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها