اخراج مامور ناجا به خاطر 20 هزار تومان

باند «شهرام گولاخ» منهدم شد

باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر با کشف 316 کیلوگرم حشیش ،30 کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار متهم در غرب استان تهران متلاشی شد.
کد خبر: ۶۴۰۳۳۲
انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته در سطح استان با خبر شدیم، فردی به نام «ی -س»26 ساله و «ی - س» 28 ساله هر دو اهل کرمانشاه در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده فعالیت دارند.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع با هماهنگی قضایی وارد عمل شده و ابتدا در بازرسی از آدرس اعلامی موفق به کشف 30 کیلوگرم تریاک و60 کیلوگرم حشیش شدند.

سردار اصلانی گفت: با تلاش ماموران زبده این پلیس در ادامه افراد دیگری به نام «خ - س» 41 ساله و «ح - س» 30 ساله اهل کرمانشاه نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه اشخاص مذکور در آدرس شهریار بالای بنگاه املاکی در اندیشه 256 کیلوگرم حشیش دیگر نیز کشف شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات جمعاً چهار متهم دستگیر و 316 کیلوگرم حشیش و 30 کیلوگرم تریاک کشف و تعداد دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژوپارس نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: هر چهار متهم که با یکدیگرنسبت خانوادگی دارند بهمراه مواد مخدر مکشوفه و اموال توقیفی تحویل مراجع قانونی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها