اعضای باندی که اقدام به سرقت گاو صندوق از منازل مردم می کردند در عملیاتی ویژه توسط کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۳۸۴۰۸
انهدام باند سارقان گاوصندوق های منازل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ستار خسروی رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وقوع سرقت از ساکنان غرب شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مالباختگان و بررسی صحنه های سرقت مشخص شد که سارقان با شناسایی منازل افراد متمول درفرصتی مناسب اقدام به سرقت از منازل این شهروندان کرده و فقط گاو صندوق های موجود در این منازل را به سرقت می برند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقوع این گونه اقدامات و تحقیقات ویژه ای توسط گشت های ضد سرقت این پایگاه آغاز و سرانجام رد پای اعضای باندی که اقدام به این سرقت ها می کردند در یکی از هتل های اصفهان به دست آمد.

سرهنگ خسروی افزود: با توجه به اینکه سارقان غیر بومی بوده و برای اینکه کسی از فعالیت مجرمانه آنها مطلع نشود در یک هتل ساکن شده بودند، ماموران در یک عملیات دقیق و حساب شده سارقان را که سه جوان 27، 26و 23 ساله بودند را دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان پس از دستگیری هنگامی که با مدارک و مستندات علمی پلیس مواجه شدند با اعتراف به بزه ارتکابی خود به 15 فقره سرقت گاوصندوق از منطقه غرب شهر اصفهان اقرار و عنوان داشتند که پس از سرقت گاو صندوق ها را در خارج از شهر تخریب کرده و وجوه نقد و طلاجات موجود در آن را به سرقت می بردند. طبق اعترافات متهمان تنها از یک گاو صندوق 200 میلیون تومان سکه طلا به سرقت برده شده است، ارزش اموال مسروقه بیش از 10 میلیارد ریال تخمین زده شده است.

سرهنگ خسروی با اشاره به کشف برخی از اموال مسروقه از مخفیگاه های متهمان در خارج از شهر اصفهان، افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و تلاش برای شناسایی مالباختگان همچنان در دستور کار قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها