مرگ از بیخ گوش خانواده 6 نفره گذشت

بازگشت قاتل خاموش به تهران

مسمومیت 40 نفر در تالار عروسی در عجب شیر

قاتل خاموش باز در کاشان قربانی گرفت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از جان باختن سه نفر در کاشان با گاز منو اکسید‌ کربن خبر داد.
کد خبر: ۶۳۶۶۳۵
قاتل خاموش باز در کاشان قربانی گرفت

به گزارش فارس، سید محمد حسین مکی ساعتی پیش در گفت‌وگو با فارس در کاشان اظهار داشت: ساعات 18:15 دقیقه بعد از ظهر امروز جمعه 27 دی ماه، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کاشان در جریان حادثه گازگرفتگی در کمربندی کاشان گرفت.

وی افزود: با اعزام نیروهای اورژانس در محل حادثه دو نفر کارتن خواب معتاد در یک چادر نصب شده در لابلای فضای سبز محوطه به دلیل روشن کردن ذعال و استنشاق گاز منواکسید کربن ناشی از آن جان خود را از دست داده بودند و یک نفر نیز بیهوش شده بود.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: نفر سوم نیز در بیمارستان تسلیم مرگ شد و جان خود را از دست داد.

مکی آمار مرگ ناشی از گاز مونو اکسید کربن طی یک هفته گذشته در شهرستان کاشان را هفت نفر اعلام کرد و افزود: جمعه گذشته 20 دی ماه نیز چهار نفر از شهروندان کاشانی بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست داده بودند.

مسمومیت 40 نفر در تالار عروسی عجب شیر     

در حادثه‌ای دیگر بر اثر انتشار گاز مونوکسید کربن از منفذ دودکش بخاری در یکی از تالارهای عروسی شهر عجبشیر 40 نفر راهی بیمارستان شدند.
به گزارش واحد مرکزی خبر، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی میهمانان گفت: مسموم شدگان در این مراسم به علت علائمی همچون سردرد، سرگیجه و تهوع به بیمارستان عجبشیر منتقل شدند.
حسینقلی زاده افزود: در میان مسموم شدگان وضع عمومی سه زن باردار وخیم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
۰
۰
زن باردار را چه به عروسی!

نیازمندی ها