وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام در حال شناسایی کارگران بدون قرارداد هستیم تا آنها هم سبد کالا بگیرند گفت: طبق آخرین بررسی‌ها در کارگروه ویژه مقرر شده که سبد کالا حتی المقدور روی کارت‌های بانکی مشمولین پرداخت شود.
کد خبر: ۶۳۱۶۶۹
کارگران بدون قرارداد هم سبد کالا می‌گیرند

علی ربیعی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به ارائه سبد کالای حمایتی از سوی دولت گفت: در حال شناسایی آن دسته از کارگرانی هستیم که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند تا از دریافت سبد کالای حمایتی دولت برخوردار شوند.

وی ادامه داد: پیرو مصوبه هیئت وزیران در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از برخی اقشار جامعه، سبد کالایی با اقلام مشخص تعریف شده و طبق مصوبه افراد مشمول دریافت این سبد کلیه افراد شاغل و بازنشسته کشوری، لشگری، کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و هنرمندان هستند.

ربیعی بیان کرد: نحوه اعطای سبد کالای حمایتی دولت در کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت کار و سایر وزارتخانه‌ها در حال بررسی و پیاده سازی است و طبق آخرین بررسی‌های این کارگروه مقرر شده است که این سبد حتی المقدور روی کارت‌های بانکی مشمولین طراحی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
لابد پس جام جم دیگه دق می كنه كه كارگران هم چیزی بگیرند . راستی جام جم دیگه بعضی از مركز مثل اضافه تر از مبالغ حقوق كالا هم به كارگران نمی دهند تا ذكر كنی ؟!!!
EHSANIMOGHADAM
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
سلام به نظرتان دردی هم دوا می كند با این همه گرانی؟؟؟
كارگر شركتی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
سلام . ما نیرو های شركتی بانك از كجا بفهمیم جز كدام دسته هستیم كه سبد كالا تعلق میگیرد یا نه ؟!!!!!!
اصلا از كجا باید اقدام كنیم ؟
فریدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
۰
۰
با سلام- من كارگر ساختمانی هستم آیا این سبد كالا شامل من میشود در ضمن من باید به كجا مراجعه كنم.

نیازمندی ها