دمای پایتخت فردا 3 درجه زیر صفر می‌رود

برف و باران در تهران

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از آغاز بارش برف و باران در پایتخت طی 24 ساعت آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۲۸۰
برف و باران در تهران

احد وظیفه گفت: یک سامانه بارشی از امشب از نوار غربی وارد کشور می شود و طی دو روز آینده به تناوب در بخش های مختلف شمال غرب، غرب، جنوب و مرکز سبب بارش برف و باران و سپس کاهش نسبی دما می شود و بارش در استان های جنوب و جنوب غرب گاهی با رگبار ، رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود.

وی افزود: امشب در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و لرستان تحت تأثیر این سامانه برف و باران می بارد.

وظیفه اظهار کرد: فردا بارش و برف در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، چهار محال و بختیاری، لرستان، مرکزی، ایلام، خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد رخ می دهد اما بارش ها در استان های لرستان، خوزستان و کرمانشاه شدیدتر خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز چهارشنبه  استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، مرکزی، تهران، قزوین، اصفهان، و فارس تحت تأثیر این سامانه بارش برف و باران خواهند داشت و بارش در استان های ایلام، لرستان، خوزستان، بوشهر و کرمانشاه شدیدتر خواهد بود.

وی افزود: طی روز های  سه شنبه و چهارشنبه در مناطقی که بارش از شدت بیشتری برخوردار است آب گرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده ها به سبب بارش برف دور از انتظار نیست.

وظیفه یادآور شد:طی دو روز آینده برخی قسمت های خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، فردا آسمان تهران نیمه ابری، از اوایل شب ابری به تدریج  همراه با بارش بارن و برف خواهد بود بیشینه و کمینه دما با یک درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب برابر سه درجه سانتیگراد زیر صفر و شش درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها