روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی مفصل درخصوص نحوه حفاظت امنیتی از دبیرکل حزب‌الله لبنان مدعی شد، ترور سید حسن نصرالله کار ساده‌ای است!
کد خبر: ۶۲۵۸۴۰
توهم صهیونیست‌ها درباره ترور سید‌حسن نصرالله

این روزنامه با انتشار گزارشی مفصل درباره نحوه حفاظت از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تصاویر شماری از نیروهای امنیتی، نوع خودروها و تعداد این خودروها که نصرالله را اخیرا در سخنرانی‌اش در ضاحیه جنوبی بیروت همراهی کردند، دریافت کرده است.

این روزنامه مدعی شد، بر اساس تصاویر به دست آمده امکان ترور نصرالله از طریق هوایی ممکن بوده و بسیار آسان است!

روزنامه آحارونوت در ادامه نوشت: تصاویری که اخیرا از خودروی حامل نصرالله و همراهان ویژه وی در روز عاشورا منتشر شده اطلاعاتی جدید و مفصل درباره نحوه حفاظت امنیتی است.

نصرالله به عنوان یکی از اهداف اصلی و اولیه اسرائیل است. نصرالله اخیرا اقدامات گسترده‌ای را انجام داده که از جمله آنها دو بار سخنرانی در یک روز واحد است که این اقدام از جمله اقداماتی است که معمولا نصرالله انجام نمی‌دهد.

یکی از کارشناسان اطلاعاتی و از پژوهشگران امور تجهیزات اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در این خصوص به روزنامه آحارونوت گفت: نصرالله عادت دارد که پیاده و در حالی که با سپری از هزاران تن از طرفدارانش محاصره شده به محل سخنرانی خود برود و این چیزی است که مانع از آن می‌شود گروه‌هایی که می‌خواهند وی را هدف قرار دهند از جمله اسرائیل بتوانند با بمب یا هواپیمای بدون سرنشین وی را ترور کنند.

روزنامه آحارونوت نوشت: نصرالله در تاریخ 14 نوامبر گذشته مجبور شد مسافت تقریبا نیم کیلومتر را چنانکه در تصاویر منتشر آمده، با خودروهای سیاه رنگ و ماشین‌های ضدگلوله از نوع تویوتا لندکروز طی کند.

همچنین بر اساس این تصاویر ماشین‌های ضدگلوله در اطراف تریبونی که نصرالله در آن سخنرانی می‌کرد، قرار داشتند.

کارشناس مذکور در ادامه گفت: این نوع ماشین‌ها، ماشین‌های ویژه هستند که در برابر شلیک گلوله‌های 7.62 میلی‌متری و بمب‌های کوچک بسیار مقاومند. کاروان خودروهای همراه نصرالله در یکی از خیابان‌ها یا ساختمان‌های نزدیک محل سخنرانی مستقر می‌شوند و می‌توان پرده‌های تیره این خودروها را که جهت پوشاندن حرکات نصرالله به کار برده شده مشاهده کرد و این شیوه‌ای است که در جهان غرب برای حمایت از سیاستمداران استفاده می‌شود.

کارشناس مذکور گفت: مکان و زمان برگزاری مراسم‌هایی که نصرالله در ماه محرم در آنها سخنرانی کرد از قبل مشخص شده بود و بر اساس تصاویر ماهواره‌ای گرفته شده از مکان تجمع حامیان حزب‌الله در یک لحظه مشخص هر گروهی که قصدش ترور سید حسن نصرالله است می‌تواند به شکل تقریبا دقیق او را هدف قرار دهد بدون آنکه به هیچ یک از مردم حاضر در مراسم آسیبی رسانده شود.

وی مدعی شد: براساس تصاویر ماهواره‌ای هدف قرار دادن تریبون نصرالله با استفاده از شلیک موشک نیز کار ساده‌ای است.

این گزارش و ادعاها در حالی منتشر می‌شوند که رژیم صهیونیستی بارها به رغم آنچه در این گزارش آمده تلاش کرده تا سید حسن نصرالله را ترور کند اما در این اقدام خود ناکام مانده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها