رییس کمیسیون انرژی مجلس درباره ترک سد کارون 4،با تاکید بر اینکه هنوز قطعیت این خبری که شایع شده است را نمی داند، گفت:قرار شد کمیته نیروی کمیسیون انرژی مجلس گزارش کاملی دراین باره از وزارت نیرو بگیرد.
کد خبر: ۶۱۸۱۴۱
کمیته نیرو مجلس ترک سد کارون 4 را بررسی می کند

سید مسعود میرکاظمی در تحلیل عملکرد 100 روزه دولت در بخش اقتصادی، گفت: نمی توان به این زودی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور قضاوت کرد اما در مجموع در وضعیت  اقتصادی کشور تغییری مشاهده نمی شود و تکان جدی نخورده است چرا که علی رغم اینکه قیمت حامل های انرژی افزایش پیدا نکرده است تورم باقی است وخلق پول هم انجام می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید بازار را معطل کرد، گفت:  یکی از انتقاداتی که به سیاستهای فعلی دولت دارم این است که صحبتها ناشی از ناامیدی است که بازار را بیشتر راکد می کند.

وی تصریح کرد: اینکه  امروز بگویند دست به ساخت و ساز نزنید مسکن ارزان می شود کسی ساخت و ساز نمی کند واین به ضرر مردم است یا درباره وضعیت دلار که همه منتظرند تغییر کند این در حالی است  که باید تثثبیت شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه افزود: برای رسیدن به رشد اقتصادی،  تصمیم گیران  اقتصاد باید قدرت تصمیم پیدا کنند اما متاسفانه سیگنالهاییی که بعضی اوقات داده می شود سرمایه گذاران را در تصمیم گیری و انجام فعالیت اقتصادی دچار تزلزل می کند و باعث می شود تصمیم نگیرند و همین یعنی کاهش رشد اقتصادی.

میرکاظمی گفت: برخی دست روی دست گذاشتند که ببینند نتیجه مذاکرات چه می شود که این خوب نیست و من فکر می کنم نباید منتظر نتیجه مذاکره ماند و در کنار دیپلماسی از سایر فعالیتها غافل شد.(خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها