اعضای باند جاعلان اسناد دولتی که با دریافت مبلغ 15 میلیون تومان در قبال جعل سند برای زمین خوران اقدام به کلاهبرداریهای میلیونی کرده بودند با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۵۲۵۲
باند جاعلان اسناد دولتی در دام پلیس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت عده ای در کار جعل اسناد و مدارک دولتی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 23 فردیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی و اطمینان از صحت و سقم موضوع کارهای اطلاعاتی را در این خصوص آغاز و در نهایت موفق به شناسایی متهمان و محل فعالیت آنها شدند.

سرهنگ سید حقیقی اظهار کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی پس از اعزام به محل مورد نظر طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی دو عدد مهر برجسته، 30 عدد پلمپ سند، محلول رنگ پاک کن، دو عدد ذره بین، تعداد زیادی تمبر، چندین فقره سند سفید، تعدادی مهر، سه عدد فلش مموری و نیز 10 عدد پایپ و سه گرم ماده مخدر شیشه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های ماموران به جرم خود مبنی بر جعل سند اعتراف کرده و اقرار کردند در قبال دریافت مبلغ 15 میلیون تومان در قبال هر سند اقدام به جعل اسناد برای زمین خواران می کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها