فرمانده انتظامی شهرستان کرج از انهدام بزرگترین باند سرقت و زورگیری و دستگیری 20 نفر از اعضای این باند طی عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۷۴۰
انهدام باند سارقان زورگیر در کرج

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید حسین سید حقیقی گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر باز کردن مشکوک درب خودرو پژویی در نزدیکی منزل وی توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران ویژه گشت کلانتری 31 کوی کارمندان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند ، اما سارقان که گویی از موضوعی احساس خطر کرده و یا از سرقت خودرو منصرف شده باشند درب خودرو را به صورت نیمه باز رها کرده و از محل متواری شده بودند.

سرهنگ سید حقیقی اظهار کرد: ماموران با استفاده از شماره پلاک خودرو سارقان که توسط تماس گیرنده یادداشت شده بود بلافاصله با گشت زنی در محل و خیابان های اطراف در کمتر از چندین ساعت موفق شدند خوردو سارقان را درجلوی درب خانه ای در منطقه باغستان شناسایی کنند.

وی افزود: با احضار مالک خودرو به کلانتری، وی در بازجویی های ماموران اذعان داشت که خودرو در اختیار پسرش بوده و او نیز خودرو را در اختیار دو نفر از دوستانش قرار داده است و از سرقت خودرو هیچ اطلاعی ندارد .

سرهنگ سید حقیقی گفت: ماموران با مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان و راهنمایی های مالک خودرو رد پای دو نفر سارق این پرونده را که به دلیل ارتکاب جرایم مختلف دارای سابقه کیفری بوده و اخیرا نیز از زندان آزاد شده بودند در محمد شهر کرج شناسایی کردند . کمین سه ساعته پلیس و دستگیری سارقان

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: ماموران پس از اطمینان از وجود سارقان در محل مورد نظر پس از سه ساعت تعقیب و مراقبت در یک اقدام ضربتی پس از ورود به مخفیگاه آنها 9 نفر مرد و زن را که دارای سوابق کیفری متعدد در خصوص سرقت، زورگیری، خرید و فروش مواد مخدر و شرارت بوده و پس از آزادی از زندان نیز مرتکب جرائم خشن متعددی شده بودند دستگیر و در بازرسی از آنجا یک قبضه شمشیر، سه قبضه قمه، مقادیری مواد مخدر شیشه و حشیش، تلفن همراه، اسکناس های جعلی 10 هزار تومانی، اسپری اشک آور ، دوستگاه خودروی پراید و تعدادی تجهیزات خودروهای سرقتی را کشف کردند. دختران معتاد طعمه سرقت های به عنف

سرهنگ سید حقیقی افزود:متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های ماموران با اعتراف به اینکه به مواد مخدر اعتیاد دارند اقرار کردند که پس از ورود به باند سارقان سابقه دار از آنها به عنوان طعمه برای اغفال رانندگان خودروهای مدل بالا استفاده و در زمینه انواع جرایم تبهکارانه با آنها همکاری می کردند.

کشف دپوی 200 فقره اموال مسروقه در یک انباری

وی افزود:با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده و تحقیقات پلیسی محل دپوی اموال مسروقه در انباری در مهرشهر کرج شناسایی شد و تیم ویژه ای از ماموران در ساعت پنج صبح روز گذشته طی یک عملیات غافلگیرانه وارد مکان مورد نظر شده و بقیه اعضای باند را که 10 نفر بودند دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت:با دستگیری این مجرمان که دارای سابقه سرقت، زورگیری، تهیه و توزیع مواد مخدر، شرارت، خفتگیری از رانندگان و تهیه و توزیع اسکناس های جعلی بودند، پرونده بزرگترین و خطرناک ترین باند سرقت و زورگیری بسته شد.

گفتنی است، تاکنون 50 مالباخته شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
۰
۰
نمیدونم چرا كرج را پاك سازی نمی كنند واقعا شهر نا امنی است بارها برای خانواده من در خیابان های این شهر اتفاق های عجیب افتاده. خانه پدری من تا به حال 7 مرتبه توسط دزدان بی رحم خالی شده واقعا چه كسی پاسخگو این نا امنی هاست؟

نیازمندی ها