پروازهای خروجی و ورودی فرودگاه بین المللی شهرکرد به دلیل جانمائی اشتباه فرودگاه و ارتفاع زیاد لغو و این فرودگاه تعطیل اعلام شده است.
کد خبر: ۶۰۷۷۲۲
تعطیلی فرودگاه بین المللی شهرکرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، از این فرودگاه بین المللی تا یک ماه پیش پروازهای رفت و برگشت به کشور کویت، مشهد و تهران صورت می گرفت.

مسئولان استان هرکدام دلیلی برای تعطیلی این فرودگاه بیان می کنند.

مدیر فرودگاه  بین المللی شهرکرد گفت : به دلیل جانمائی اشتباه فرودگاه شهرکرد همچنین ارتفاع زیاد این فرودگاه، نیاز به استفاده از هواپیماهای خاص برای پرواز است و شرکت های هواپیمایی حاضر به دادن پرواز به این فرودگاه نیستند.

آقای فروزنده معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت های هواپیمایی از استان می خواهند پروازها را چارتر کنند در حالی که این خواسته خلاف قانون و مقررات است.

وی افزود: با این وجود خارج از فرایند قانونی در بحث فرودگاه شهرکرد وارد شدیم و کمک های لازم برای راه اندازی پروازها را انجام دادیم.

زمانیان نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هواپیمایی کشوری موظف به تامین هواپیمای مورد نیاز فرودگاه شهرکرد است، افزود: برقراری مداوم پروازهای فرودگاه شهرکرد در دولت قبل هم به صورت جدی پیگیری شده اما تاکنون اقدامی نشده است.

وی خاطر نشان کرد: دستور وزیر جدید راه و شهرسازی هم بر تسریع در راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه شهرکرد است.

فرودگاه بین المللی شهرکرد درسال 1387 به بهره برداری رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها