نگهبان یک ساختمان در خیابان بهشتی تهران صبح امروز به علت بی‌احتیاطی از ارتفاع هشت طبقه چاهک آسانسور به پایین سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۶۰۶۶۲۸
سقوط مرگبار مرد نگهبان به چاهک آسانسور

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: خبر سقوط یک کارگر به چاهک آسانسور در ساعت 8:32 امروز به آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد که پس از آن عوامل گروه نجات 13 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در خیابان بهشتی نرسیده به خیابان ولیعصر (عج) اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهارکرد: عوامل آتش‌نشانی مشاهده کردند که محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه با چهار طبقه زیرزمین است که نگهبان این ساختمان صبح امروز به علت بی‌احتیاطی از طبقه چهارم به طبقه منفی چهار در چاهک آسانسور سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان فرد حادثه‌دیده را از چاهک آسانسور خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی مرگ این مرد 35 ساله ایرانی را به علت شدت جراحات وارده تایید و اعلام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها